AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Jeg har mørke øyner. Hva vil passe best inntil de mørke øynene? Hører mange sier brunt hår er finest, men har man mørke øyner så er blondt hår sååå fint og gir masse kontraster. Hva tenker dere? Usikker på hva jeg skal. Sybes lysebrunt er fint også Anonymkode: 653b3...014
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 3 minutter siden, Thyra skrev: Kommer vel mye an på hudtonen. Er blandet. Ikke helt norsk. Er blond nå, (hører det er det jeg kler best) men har lyst på en forandring. Anonymkode: 653b3...014
Sandie Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 Er enig med deg i at blondt hår til mørke øyne kan være veldig fint.Vil du bli blondere,så kjør safe og velg lyse striper fremfor å bleke eller lysfarge hele håret.Avhengig av hudtone må du kanskje gi stripene en kald eller varmtonet glansvask etterpå.
Sykkelkopp Skrevet 4. oktober 2017 #5 Skrevet 4. oktober 2017 Du skal på date med en som likte deg som du er og vil derfor endre hårfargen til noe annet? 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #6 Skrevet 5. oktober 2017 Kommer mest an på hudtone og ansiktsform. Gå til frisøren og si hun kan få farge sånn som hun syntes kler deg best! De vet best og du vil ikke angre Jeg tipper kanskje en varm bruntone med noe rødskjær i kan passe deg om du er halvt norsk. Anonymkode: e3dec...df1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #7 Skrevet 5. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommer mest an på hudtone og ansiktsform. Gå til frisøren og si hun kan få farge sånn som hun syntes kler deg best! De vet best og du vil ikke angre Jeg tipper kanskje en varm bruntone med noe rødskjær i kan passe deg om du er halvt norsk. Anonymkode: e3dec...df1 De aller fleste sier jeg kler kjempe godt blondt hår når jeg har litt farge og brune øyner, at det gir så fine kontraster Men jeg har så lyst på bruunt, men ikke rødskjær i 🤔 Vanskelig å velge Anonymkode: 653b3...014
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå