AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Hei, begynner i kassa på Kiwi til mandag og lurte på om noen kunne dele noen av PLU kodene? Takk til det geniet som har kodene i hodet =] Anonymkode: ebb06...42d
Gjest Cocosa Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Disse lærer du fort! Jobbet på Coop i noen år, og til slutt kan du ikke tallene, de bare sitter i fingrene
Gjest Cocosa Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 1 minutt siden, abrasiveRefraction skrev: PLU er samme over alt. Nei, det er det ikke.
Twisted87 Skrevet 4. oktober 2017 #5 Skrevet 4. oktober 2017 (endret) Ikke stress, koder lærer du etterhvert.. i kassen er det søkefunksjon og såkalte sladrelistee på bakevarer, frukt og grønt. I hovedkassen finnes denne listen med bilder av varene 👍🏻 Send gjerne om om du vil Endret 4. oktober 2017 av Twisted87
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #6 Skrevet 4. oktober 2017 Røde epler 4015 Pærer 3017 Grønne epler 4139 (Litt usikker på om jeg husker riktig) Ingefær 4612 Agurk 4316 ...og der stoppet det. Har ikke jobbet i Norgesgruppen på over to måneder. Men, ikke vær redd. Det kommer fort og drar fort. Det meste blir sittende i fingerminnet. Sett meg bak en kasse i morgen og jeg husker 95%. Anonymkode: 7e000...04d 1
applestories Skrevet 4. oktober 2017 #7 Skrevet 4. oktober 2017 Har ikke jobbet i kassen i dagligvare, men som det skrives over - det kommer nok til å sitte mest i fingrene. Bruker du litt tid på å lære deg de sjeldnere varene får du ekstra pluss i margen. Opplevde i sommer at en pose kiwi ble registrert som poteter. Har Kiwi egen kiwi-opplæring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå