AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Ble kjent med en fyr jeg matchet med for 5 uker siden fra Tinder, bor nesten i samme by. Vi var med hverandre 3 ganger før han måtte reiste borte i 2 uker. Siste gangen hadde vi sex. Så snakket vi ikke noe særlig etter han reiste, når han kom hjem igjen tok han kontakt. Han spurte om vi skulle ha det gøy igjen når han kommer tilbake, spurte om hvor vi skulle knulle og om vi skulle leie et hotell. Han sa jeg var pen, og han digga kroppen min. Han har tatt mye kontakt hver dag de siste 5 dagene. (Han som har kontaktet meg). Kan han overhodet være ute etter et forhold? Noen som har vært borti slik oppførsel, og det viste seg at han ville ha forhold? Anonymkode: 659f5...571
Gjest NotNaomi Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Tror ikke at han er ute etter noe forhold etter som du skriver nei.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 (Btw han slettet tinder når vi matchet, jeg beholdte min da) Anonymkode: 659f5...571
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 2 minutter siden, NotNaomi skrev: Tror ikke at han er ute etter noe forhold etter som du skriver nei. Har følt litt på det, men synes det er rart han vil være med meg masse, om han ikke vil ha noe forhold Anonymkode: 659f5...571
Kvinne87Rogaland Skrevet 4. oktober 2017 #5 Skrevet 4. oktober 2017 Hadde han vært ute etter et forhold så hadde han bare sagt at han vill møte deg igjen. Siden han spør om hvor dere skal knulle er han ikke kjærestemateriale nei. Vil du virkelig ha en sånn fyr til kjæreste? For da forstår jeg hvordan kvinner ender opp i dårlige forhold ihvertfall. Dette er et rødt flagg! Ikke lat som du ikke ser det. 5
Gjest NotNaomi Skrevet 4. oktober 2017 #6 Skrevet 4. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har følt litt på det, men synes det er rart han vil være med meg masse, om han ikke vil ha noe forhold Anonymkode: 659f5...571 Sex? Han snakker jo kun om det og kroppen din,eller? En mann som er interessert i et forhold oppfører seg nok litt mer seriøst. Ikke at de ikke er interessert i sex,men de er jo også interessert i deg som person.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #7 Skrevet 4. oktober 2017 Hallo i luka liksom... nei han er som 90% av folk på tinder ute etter sex. Og han legger ikke engang skjul på det Anonymkode: 7d7ee...5f1 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #8 Skrevet 4. oktober 2017 8 minutter siden, NotNaomi skrev: Sex? Han snakker jo kun om det og kroppen din,eller? En mann som er interessert i et forhold oppfører seg nok litt mer seriøst. Ikke at de ikke er interessert i sex,men de er jo også interessert i deg som person. Neida ikke bare det, men hender iblant det dukker opp. Når jeg er med han snakker vi om alt mulig. Han spør om livet mitt også.. Anonymkode: 659f5...571
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #9 Skrevet 4. oktober 2017 Hvorfor i alle dager finner du deg i å bli behandlet sånn som det der? Nei, han er ikke ute etter et forhold. Han ser deg som en herlig naiv tulling han kan bruke som han vill og er helt skamløs rundt det. Skriv heller til han at du ikke ser noe poeng i å treffes igjen, fordi du ikke har sansen for menn som som behandler kvinner som horer og at han dessuten var utrolig dårlig sex og ønsk han ellers lykke til videre. Anonymkode: 3abfb...cef 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #10 Skrevet 4. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neida ikke bare det, men hender iblant det dukker opp. Når jeg er med han snakker vi om alt mulig. Han spør om livet mitt også.. Anonymkode: 659f5...571 No Go. Gjør deg selv en tjenste, avslutt før det går for langt. Anonymkode: 53b89...1fe
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #11 Skrevet 4. oktober 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neida ikke bare det, men hender iblant det dukker opp. Når jeg er med han snakker vi om alt mulig. Han spør om livet mitt også.. Anonymkode: 659f5...571 Gratulerer. Det gjør også menn som kun er ute etter sex. Hvorfor? Fordi kvinner går lettere på limpinnen og det lettere gir de sex. Har han et snev at respekt for deg hadde han ikke grisepratet til deg og spurt hvor dere skal knulle neste gang. Vulgært rett og slett Anonymkode: 7d7ee...5f1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #12 Skrevet 4. oktober 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo i luka liksom... nei han er som 90% av folk på tinder ute etter sex. Og han legger ikke engang skjul på det Anonymkode: 7d7ee...5f1 Menn på Tinder er umoralske og bare ute etter å tømme seg, nei fysj! Prøv heller kristendate.no, mer stabile menn med sunne kristne verdier Forøvrig er det ordet som begynner på K så ufattelig stygt Bare det at han bruker det er nok til å ditche han. Anonymkode: 387e5...8ed
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #13 Skrevet 4. oktober 2017 Men hvorfor hotell når vi kan gjøre det andre plasser som er gratis? sist vi lå sammen gjorde vi det bare i et telt i skogen.. Anonymkode: 659f5...571
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #14 Skrevet 4. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn på Tinder er umoralske og bare ute etter å tømme seg, nei fysj! Prøv heller kristendate.no, mer stabile menn med sunne kristne verdier Forøvrig er det ordet som begynner på K så ufattelig stygt Bare det at han bruker det er nok til å ditche han. Anonymkode: 387e5...8ed Vi bor i nærheten av hverandre også, faktisk Anonymkode: 659f5...571
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #15 Skrevet 4. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor hotell når vi kan gjøre det andre plasser som er gratis? sist vi lå sammen gjorde vi det bare i et telt i skogen.. Anonymkode: 659f5...571 Høres ut som dere passer sammen Anonymkode: 7d7ee...5f1
Gjest making.a.mess Skrevet 4. oktober 2017 #16 Skrevet 4. oktober 2017 Et par komplimenter så er du knulledokke for en stund... Føler meg slem som sier det, men han tenker garantert på deg som billig
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #17 Skrevet 4. oktober 2017 Bør jeg ta det opp med han å eventuelt bryte kontakten? Han er ferdig på PHS til neste år, kan jo ha noe med at han studerer? Anonymkode: 659f5...571
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #18 Skrevet 4. oktober 2017 At han er så direkte, fordi han er jo mye på skole? Anonymkode: 659f5...571
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #19 Skrevet 4. oktober 2017 10 minutter siden, Mrs.Purdey skrev: Et par komplimenter så er du knulledokke for en stund... Føler meg slem som sier det, men han tenker garantert på deg som billig Neida er vel bedre sannheten kommer ut Anonymkode: 659f5...571
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #20 Skrevet 4. oktober 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer. Det gjør også menn som kun er ute etter sex. Hvorfor? Fordi kvinner går lettere på limpinnen og det lettere gir de sex. Har han et snev at respekt for deg hadde han ikke grisepratet til deg og spurt hvor dere skal knulle neste gang. Vulgært rett og slett Anonymkode: 7d7ee...5f1 Du har kanskje rett 🙄 Er ikke så erfaren med menn jeg da, har jo bare vært med en jeg var sammen med i mange år.. Anonymkode: 659f5...571
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå