AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Tenkte å opprette en tråd hvor man kan dele tips til kalendergaver Mange begynnerne jo å forberede årets julekalendere nå. Hva kjøper du til årets kalender og hvor handler du? Anonymkode: afb58...8d3
Mst Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Alltid hyggelig med litt hjemmelaga kalender synes jeg da Men en og annen julenisse eller engel blir det jo - enten det er i form av sjokolade eller tre eller hva enn det skulle være. Ett og annet gavekort som iTunes er fint. Litt snop, en kjærlighet på pinne eller eventyr-sjokolade er kjempestas. Ellers er visdomsord og komplementer kanskje kjedelig for den minste men utrolig hyggelig dersom du lager kalender for foreldre eller kjæresten! Fotografi - eks polaroid - kan bli flott dersom du har noen knallskudd. Også ganske billig dersom du bestiller en stor haug! Det var det jeg kom på i farten! 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 57 minutter siden, Mst skrev: Alltid hyggelig med litt hjemmelaga kalender synes jeg da Men en og annen julenisse eller engel blir det jo - enten det er i form av sjokolade eller tre eller hva enn det skulle være. Ett og annet gavekort som iTunes er fint. Litt snop, en kjærlighet på pinne eller eventyr-sjokolade er kjempestas. Ellers er visdomsord og komplementer kanskje kjedelig for den minste men utrolig hyggelig dersom du lager kalender for foreldre eller kjæresten! Fotografi - eks polaroid - kan bli flott dersom du har noen knallskudd. Også ganske billig dersom du bestiller en stor haug! Det var det jeg kom på i farten! Fine tips! Anonymkode: afb58...8d3 1
Gjest frk_hardusett Skrevet 5. oktober 2017 #4 Skrevet 5. oktober 2017 Vi går alltid på kino å ser "årets julefilm" så jeg pakker inn billetter til det, julekonsert, lar barnet bestemme middag en dag, tur på julemarked, kakepynt for vår bakedag osv. i tillegg til småting som vanter, sokker, godteri osv.. Men det er bestandig "aktivitetslappene" som slår best an
evelynn Skrevet 6. oktober 2017 #5 Skrevet 6. oktober 2017 Jeg kjøper på Aliexpress, små ting som klistremerker, halskjeder, armbånd og masse DYI julepynt. Kjøper til to barn på 2 og snart 6 1
Arkana Skrevet 9. oktober 2017 #7 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg kjøper mest på Ebay. Har kjøpt klistremerker, tatoveringer, smykker, Frost-ting til lillesøster, Legofigurer, hårspenner, morsomme penner, perler o.l. til å lage smykker av og andre småting. De får også nyttige ting som sokker, truser o.l. Har også kjøpt papirposer i tre ulike farger så går det mye raskere å pakke inn enn om man bruker gavepapir samt at hvert barn har sin farge så finner de enkelt sin gave på julekalenderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå