Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å opprette en tråd hvor man kan dele tips til kalendergaver :nissevink: Mange begynnerne jo å forberede årets julekalendere nå. 

Hva kjøper du til årets kalender og hvor handler du? 

Anonymkode: afb58...8d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid hyggelig med litt hjemmelaga kalender synes jeg da :)

Men en og annen julenisse eller engel blir det jo - enten det er i form av sjokolade eller tre eller hva enn det skulle være. Ett og annet gavekort som iTunes er fint. Litt snop, en kjærlighet på pinne eller eventyr-sjokolade er kjempestas. Ellers er visdomsord og komplementer kanskje kjedelig for den minste men utrolig hyggelig dersom du lager kalender for foreldre eller kjæresten! Fotografi - eks polaroid - kan bli flott dersom du har noen knallskudd. Også ganske billig dersom du bestiller en stor haug!

Det var det jeg kom på i farten!

• Liker 1
Skrevet
57 minutter siden, Mst skrev:

Alltid hyggelig med litt hjemmelaga kalender synes jeg da :)

Men en og annen julenisse eller engel blir det jo - enten det er i form av sjokolade eller tre eller hva enn det skulle være. Ett og annet gavekort som iTunes er fint. Litt snop, en kjærlighet på pinne eller eventyr-sjokolade er kjempestas. Ellers er visdomsord og komplementer kanskje kjedelig for den minste men utrolig hyggelig dersom du lager kalender for foreldre eller kjæresten! Fotografi - eks polaroid - kan bli flott dersom du har noen knallskudd. Også ganske billig dersom du bestiller en stor haug!

Det var det jeg kom på i farten!

Fine tips! :nissevink:

Anonymkode: afb58...8d3

• Liker 1
Gjest frk_hardusett
Skrevet

Vi går alltid på kino å ser "årets julefilm" så jeg pakker inn billetter til det, julekonsert, lar barnet bestemme middag en dag, tur på julemarked, kakepynt for vår bakedag osv. i tillegg til småting som vanter, sokker, godteri osv.. Men det er bestandig "aktivitetslappene" som slår best an :)

Skrevet

Jeg kjøper på Aliexpress, små ting som klistremerker, halskjeder, armbånd og masse DYI julepynt. Kjøper til to barn på 2 og snart 6

• Liker 1
Skrevet

Se på wish

Anonymkode: 56976...d88

Skrevet

Jeg kjøper mest på Ebay. Har kjøpt klistremerker, tatoveringer, smykker, Frost-ting til lillesøster, Legofigurer, hårspenner, morsomme penner, perler o.l. til å lage smykker av og andre småting. De får også nyttige ting som sokker, truser o.l. Har også kjøpt papirposer i tre ulike farger så går det mye raskere å pakke inn enn om man bruker gavepapir samt at hvert barn har sin farge så finner de enkelt sin gave på julekalenderen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...