Gå til innhold

Murringer i flere dager - kan jeg være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle.

Jeg tok en billigstrimmel med morgen urin forrige fredag og lørdag. Jeg syns jeg så en skyggestrek på fredagen, men tok en CB også på lørdagen og den var negativ. Mensen skulle kommet den helgen, da jeg får den regelmessig siste helgen i mnd. 

Jeg har vært uvel de siste dagene og nå har jeg svake mensen murringer. Flere som har opplevd dette? Kan hodet mitt spille med meg slik at jeg ikke får mensen pga stress? :mynona:

Anonymkode: 3022c...ef9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten bare ta en ny test.

Uteblitt mens og murringer er jo graviditetstegn.

Anonymkode: c1d0b...223

Skrevet

Ja, du kan være gravid

Anonymkode: 85fc1...913

Skrevet

Nei, du kan ikke være gravid

Anonymkode: 85fc1...913

Skrevet

Jeg hadde sterke murringer, og ventet bare på mensen. Hadde en liten magefølelse, og testen ble positiv den! 

Da jeg mistet i vår, hadde jeg negativ test etter ikm, digital, og tok ny vanlig test etter 3-4 dager til, den ble positiv. 

Anonymkode: 5fb1d...c2d

Skrevet
På 4.10.2017 den 17.50, AnonymBruker skrev:

Hei alle.

Jeg tok en billigstrimmel med morgen urin forrige fredag og lørdag. Jeg syns jeg så en skyggestrek på fredagen, men tok en CB også på lørdagen og den var negativ. Mensen skulle kommet den helgen, da jeg får den regelmessig siste helgen i mnd. 

Jeg har vært uvel de siste dagene og nå har jeg svake mensen murringer. Flere som har opplevd dette? Kan hodet mitt spille med meg slik at jeg ikke får mensen pga stress? :mynona:

Anonymkode: 3022c...ef9

Kroppen kan absolutt spille noen puss innimellom :) men satser på at dette er en liten spire. Ta en ny test og oppdater oss. Lykke til :) 

Skrevet

Hadde mensmurringer helt fra 2 dager etter eggløsning til uke 15:)

Anonymkode: eab86...a8d

Skrevet

hvordan gikk det?

Anonymkode: b3ae8...877

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...