AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Heisann Er en voksen mann som liker å fargelegge . Har blitt veldig glad i det. Skjønner at en del voksne fargelegger ,men det virker som det er en klar overvekt kvinner. Er det feminint og fargelegge ? Hva mener dere damer. Trenger å vite dette . Det er veldig viktig. For hvis det er femi, så vil jeg før eller siden oppleve at Pikken min krymper Uansett hva definerer du som en feminin hobby , eller maskulin,kanskje nøytral hobby. ? Er bare nysgjerrig . Er noen hobbyer usexy? Personlig synes jeg kvinner som har " maskuline" hobbyer er kult. Hvis dere har en tips til en hobby som kan gjøre meg mer sexy så bare kom med tips.. Anonymkode: 755bb...25e
WubWub Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Er det så farlig om en hobby er "maskulin" eller "feminin" da? Og ta det med ro, pikken krymper ikke. Gjør du liker og ikke tenk så mye på hva andre mener om dette. Selv vurderer jeg lære meg å strikke da det ser avslappende ut og strikke i sofaen mens man ser på tv-serier. I tillegg er det jo også veldig praktisk å produsere egne ullsokker, skjerf og votter nå som vinteren er rett rundt hjørnet. Det er kanskje ikke helt korrekt i forhold til kjønnsroller men hva så? Det finnes jo også kvinner som liker mekke på bil f.eks. Et kjønn har ingen eierett over en fritidssyssel.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 Nå er jeg kvinne da, men jeg fargelegger. Jeg gjør det særlig når jeg har angst, for å fokusere på noe annet. Jeg har ikke tenkt på om det er maskulint/feminint. Men jeg har tenkt at det muligens er litt barnslig. Men samme det. Hvorfor bry seg om hva andre måtte mene? Det viktigste er å gjøre ting DU liker, som gjør DEG glad. Right?! Anonymkode: 9a3ff...6a1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 Hvem bryr seg. Jeg er kvinne og jakter og fisker og kunne bodd på fjellet og er interessert i biler og alt mulig sånt, og jeg er da den jeg er uansett hvilke interesser jeg har? Det er du også TS. Det er viktig å gjøre det man interesserer seg for og man bør ikke bry seg om hva andre synes. Anonymkode: 3b14e...756
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #5 Skrevet 4. oktober 2017 Typen min fargelegger og pikken har ikke krympet så tror du er trygg har aldri tenkt at det er usexy heller. Anonymkode: 00708...b8b
HeiDeterMeg2 Skrevet 4. oktober 2017 #6 Skrevet 4. oktober 2017 Hadde du virkelig bekymret deg for dette så hadde du jo ikke postet på et kvinneforum.....
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #7 Skrevet 4. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typen min fargelegger og pikken har ikke krympet så tror du er trygg har aldri tenkt at det er usexy heller. Anonymkode: 00708...b8b Jøss! Dette var en voksen uttalelse. Er du gammel nok til å ha type? Anonymkode: 9a3ff...6a1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #8 Skrevet 5. oktober 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jøss! Dette var en voksen uttalelse. Er du gammel nok til å ha type? Anonymkode: 9a3ff...6a1 Ehm, det var vel ment som humor din surpomp Anonymkode: 3b14e...756
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå