AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Gutt 18 I helgen hadde jeg mine livs beste orgasmer. Ja, er bifil å oppdaget rumpa. Har lite sex erfaring utenom litt med min venninne. Har også runket endel med kameraten min, hver for oss. Han er 22 og mer erfaring. Vi lånte hytten til mine foreldre som ligger litt usjenert til. Jeg gikk veldig trangt kledd å følte det var digg å kunne vrenge av seg jeansen når vi kom frem. Var faktisk kåt å kunne ikke skjule det. Kameraten kom bort, tok rundt pikken min å gapte over den. Han sugde å runket, jeg begynte å skjelve å stønne, det var like ved at orgasmen kom, når han stanset. Det var så vannvittig deilig, han ba meg legge meg ned på sofaen å sa han ville eksprimterer litt. Igjen begynte han å runke meg. Jeg buktet å vrei meg å kjente noe presset forsiktig mot rumpa. En krumbøyde butplug som han hadde i ene hånden, mens en finger presset seg sakte inn i meg. Jeg måtte holde meg fast, han traff et punkt opp mot magen min som fikk meg til å riste av kramper. Han førte fingren inn og ut og i sirkelbevgelser. Jeg stønnet høyt, aldri opplevd noe så sjukt deilig. Ha tok butplug smurte den inn å presset mot rumpa, den sklei inn. Litt rart i starten, men ikke direkte vondt. Jeg vendte meg raskt til den, og oppdaget vibrator følelsen. Igjen traff han dette punktet, jeg stivnet til å begynte å riste. Han sa rolig, nå skal du få din beste orgasme ever. Han presset butplugen helt inn og ut om og om igjen. Jeg holdt meg fast, alt svartnet, men han stoppet noen ganger før orgasmen kom. Tilslutt kjørte han på, jeg stivnet å strammet kroppen min så jeg sto i bue. Jeg hyperventilerte når orgasmen kom, alt svartnet og føltes som at orgasmen varte i evigheter. Han stoppet ikke å fortsatte til jeg fikk min fjerde orgasme. Det ble mye sex hele helgen, aldri kommet så hardt å voldsomt før, følte orgasmen i hele kroppen min Anonymkode: 5ea16...5c2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Så bra for deg Det er fantastisk når man når nye seksuelle høyder og innser sex' nytelsespotensiale! Anonymkode: dbf49...11c
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 Får man og/å-feil av analsex hvis man er mann? Syns alle unge menn som edges, penetreres analt, går i trange klær og får intense orgasmer har og/å-feil. Blir litt redd selv, siden jeg også er mann og liker anal stimulans. :-( Anonymkode: 3b22d...71f
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #5 Skrevet 5. oktober 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Får man og/å-feil av analsex hvis man er mann? Syns alle unge menn som edges, penetreres analt, går i trange klær og får intense orgasmer har og/å-feil. Blir litt redd selv, siden jeg også er mann og liker anal stimulans. :-( Anonymkode: 3b22d...71f Er det noe å bli redd for? Mange unge går trangt kledd å anal stimuli gir helt amazing orgasmer. Tror også endel er litt slurvete når det kommer til rettskrivning. Anonymkode: fa457...467
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå