AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Postet et brev i dag og brukte denne, da den er nærmest hjemmet. Når jeg leste det som sto der ble jeg bekymret for når posten kommer frem. Hva tenker dere? Anonymkode: 2315d...8a5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Det står jo på kassa; i forbindelse med distribusjon. Dvs når postbudet passerer kassa på ruten sin. Anonymkode: b98a8...385 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 Hva står det med liten skrift?Er dette postens postkasse, eller en lure-postkasse? Ring posten og hør om når denne tømmes. Anonymkode: fa51e...1d3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 Tenker at den tømmes mandag til fredag i forbindelse med levering av post, men ikke til faste tidspunkt. Anonymkode: 9010a...903 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #5 Skrevet 4. oktober 2017 Tenker jeg må ha et nærbilde av det som står med liten skrift Anonymkode: 00c2a...f63
Fjaselina Skrevet 4. oktober 2017 #6 Skrevet 4. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva står det med liten skrift?Er dette postens postkasse, eller en lure-postkasse? Ring posten og hør om når denne tømmes. Anonymkode: fa51e...1d3 Lurepostkasse? Aldri høyrt om.... Dette er ei vanleg postkasse, blir tømt ein eller annen gong i løpet av dagen. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #7 Skrevet 4. oktober 2017 Det er synlige spor på den etter tidligere innbruddsforsøk i hvertfall. Anonymkode: fa51e...1d3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #8 Skrevet 4. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker jeg må ha et nærbilde av det som står med liten skrift Anonymkode: 00c2a...f63 Den blir nok tømt daglig. Ring Posten og hør dersom du er usikker. Anonymkode: fa51e...1d3 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #9 Skrevet 4. oktober 2017 16 minutter siden, Fjaselina skrev: Lurepostkasse? Aldri høyrt om.... Dette er ei vanleg postkasse, blir tømt ein eller annen gong i løpet av dagen. Jeg har hørt om det. Men det forekommer nok svært sjeldent. Anonymkode: fa51e...1d3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #10 Skrevet 4. oktober 2017 Nå skal jeg være skikkelig saklig og ignorere spøken Tilbake et år, eller hvor lang tid det har gått, da posten kjørte på lørdager, så hadde de en litt spesiell måte å kjøre post på Det var nemelig slik at siden man hadde mindre post å levere på lørdager, så tok det mindre tid å levere post den dagen. Så derfor ble noen av rutene slått sammen med andre. Dvs at fra man-fre har postmannen en fast rute. Men på lørdagen skal han kjøre egen rute + en halv eller hel rute fra en annen i tillegg. Dette betyr at ruten blir endret slik at den er mest mulig effektiv og logisk å kjøre. Så noen ganger ville postmannen kjøre til Lillestad som første stopp kl 9 på mandager, men på lørdager med sin utvidet rute ville han kanskje kjøre Lillestad sist kl 14. Derfor er det ikke alltid man visste nøyaktig når posten hentes post fra de røde kassene Anonymkode: 3e008...2fb
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #11 Skrevet 4. oktober 2017 Ps. Det var andre postkasser enn Postens som var falske:https://www.nrk.no/nordland/fikk-tilsendt-store-mengder-narkotika-til-falske-postkasser-1.13240365 Anonymkode: fa51e...1d3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #12 Skrevet 4. oktober 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den blir nok tømt daglig. Ring Posten og hør dersom du er usikker. Anonymkode: fa51e...1d3 Forsøkte men kom aldri frem på telefonen. Kan skriften innebære at brev man sender kommer senere frem? Anonymkode: 2315d...8a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå