Gå til innhold

Hva er greien med menn som unmatcher på Tinder fordi man ikke svarer med en gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja disse som sletter etter de har skrevet hei eller en lengre intromelding som jeg ikke har rukket å svare enda,  alt fra iløpet av to timer til to døgn?  Jeg mener, forventer de at man skal sitte på Tinder hver dag og sjekke appen hvert kvarter? Det er ikke alle som har notification funksjonen på, flaut og upassende om andre skulle se min Tinder aktivitet, jeg tenker ikke på å sjekke Tinder hver dag nødvendigvis, og er ikke til enhver tid det passer seg å sette seg ned å svare en lengre melding tilbake igjen om man står midt oppi jobb eller er på kino med venninder eller dansetrening heller. 

Tar de det virkelig så personlig at de ikke får svar med en gang? 

Anonymkode: 5206d...7a0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det samme som greia med damer som unmatcher på tinder fordi man ikke svarer med en gang

• Liker 6
Skrevet
47 minutes ago, AnonymBruker said:

Ja disse som sletter etter de har skrevet hei eller en lengre intromelding som jeg ikke har rukket å svare enda,  alt fra iløpet av to timer til to døgn?  Jeg mener, forventer de at man skal sitte på Tinder hver dag og sjekke appen hvert kvarter? Det er ikke alle som har notification funksjonen på, flaut og upassende om andre skulle se min Tinder aktivitet, jeg tenker ikke på å sjekke Tinder hver dag nødvendigvis, og er ikke til enhver tid det passer seg å sette seg ned å svare en lengre melding tilbake igjen om man står midt oppi jobb eller er på kino med venninder eller dansetrening heller. 

Om du ikke greier å svare innen 2 døgn er det deg det er noe gale med. Det er mange andre flotte damer på Tinder enn bare deg, så du har konkurranse.

Anonymkode: e0566...efc

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil tro de tenker at du ikke er interessert, og går videre til neste. Liker ikke den forventningen til mange, om at man er klistra Til telefonen 24/7. Merker det veldig ofte, i all slags situasjoner egentlig. Men man har jo ikke avvist noen med, bare fordi man ikke svarer med en gang.

Noen vil nok bare ha seg også, så det kan det jo også være. I så fall var lanskje det like greit?

Anonymkode: 82a12...5cd

• Liker 2
Skrevet

Sorry, de færreste gidder å vente i to år på at den i andre enden skal svare. Hvis noen ringer deg og ikke sier noe, venter du da bare på at den andre skal svare eller legger du på? Selvfølgelig legger du på. Sånn er det.

Anonymkode: 5c286...0b4

• Liker 1
Skrevet
7 minutes ago, AnonymBruker said:

Sorry, de færreste gidder å vente i to år på at den i andre enden skal svare. Hvis noen ringer deg og ikke sier noe, venter du da bare på at den andre skal svare eller legger du på? Selvfølgelig legger du på. Sånn er det.

Anonymkode: 5c286...0b4

Og så venter man på at vedkommende ringer tilbake.

Jeg har også hatt jenter som unmatcher med meg pga jeg bruker lang tid på å svare. De har hatt en tendens til å virke vel kort/grunn, så det har aldri noe annet enn humoristisk for min del.

Tror at intelligente og selvstendige mennesker tåler og vente litt.

• Liker 3
Skrevet

To døgn er litt lenge da. Man "sitter ikke" på tinder som man gjorde da Facebook var nytt akkurat. Tar jo to sek å sjekke og to min å svare på en melding.

Anonymkode: 0cd7b...e10

• Liker 1
Skrevet

Jeg svarer ingen matcher, ingen som har fjerna meg som jeg vet om :) 

Anonymkode: 7978e...b56

Skrevet
2 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Akkurat det samme som greia med damer som unmatcher på tinder fordi man ikke svarer med en gang

Nja, trodde det var sånn at damer unmatcha før det ble meldingsutveksling, fordi de angra seg på å ha sveipet like? 

Nå mener jeg menn som skriver lange komplimenter og bli kjent strofer, og som ikke får svar med en gang, og som sletter. Her om dagen gikk det to timer. Akuratt som at han blir sur og forbanna og skal ta hevn pga tregt svar ved å slette meg :fnise:

Og nei, jeg lar ikke Tinder styre hverdagen min og tenker på å sjekke appen så fort jeg har lunsj eller så fort jeg kommer hjem fra jobb og får satt meg ned med bena på puffen og pusta ut. Før i tiden når det var brevveksling så ventet man jo mange uker. Nåtiden har nok stress fra før av. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nja, trodde det var sånn at damer unmatcha før det ble meldingsutveksling, fordi de angra seg på å ha sveipet like? 

Nå mener jeg menn som skriver lange komplimenter og bli kjent strofer, og som ikke får svar med en gang, og som sletter. Her om dagen gikk det to timer. Akuratt som at han blir sur og forbanna og skal ta hevn pga tregt svar ved å slette meg :fnise:

Og nei, jeg lar ikke Tinder styre hverdagen min og tenker på å sjekke appen så fort jeg har lunsj eller så fort jeg kommer hjem fra jobb og får satt meg ned med bena på puffen og pusta ut. Før i tiden når det var brevveksling så ventet man jo mange uker. Nåtiden har nok stress fra før av. 

Har blitt slettet flere ganger av jenter etter å ikke ha svart fort nok

De menna  ble ikke sur og forbanna, de ble usikkre på seg selv fordi de åpnet seg opp for deg, du svarte plutselig senere, og så tenkte de at de hadde sagt noe dumt/sagt for mye

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Har blitt slettet flere ganger av jenter etter å ikke ha svart fort nok

De menna  ble ikke sur og forbanna, de ble usikkre på seg selv fordi de åpnet seg opp for deg, du svarte plutselig senere, og så tenkte de at de hadde sagt noe dumt/sagt for mye

Hvilken alder er du i? :)

Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken alder er du i? :)

2017 - informasjonsalderen

Endret av Sykkelkopp
  • Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Sykkelkopp skrev:

2017 - informasjonsalderen

😂

Anonymkode: 650a2...a97

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stusser også over såpass raske slettinger og tenker at de har blitt avvist mange ganger før og derfor er veldig såre på det. For et par uker siden skrev en fyr en hyggelig melding med flere spørsmål om bildene mine. Leste den fort mens jeg var på jobb og skulle svare etter jobb. Det rakk jeg ikke, for da var matchen borte. Tok maks fire timer fra han sendte meldingen til han slettet. De oversåre mennene der vil jeg gjerne slippe, så helt greit at de sletter ☺️

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De oversåre mennene der vil jeg gjerne slippe, så helt greit at de sletter ☺️

Korrekt.

TS burde lage en takketråd i stedet. Hun slapp billig unna

Skrevet

Ville også slettet om det tok deg 2 døgn å svare en melding. Ville tenkt at du var rimelig lite nyskjerrig, holdt på med flere eller var treig som et helvete som person= all negative. 

Anonymkode: 1056d...e8a

• Liker 1
Skrevet

Jeg sletter ikke matcher så raskt, men min erfaring er at kvinner ikke er villige til å by på seg selv i særlig grad. Jeg tipper at 9 av 10 kvinner på Tinder, i alle fall her hvor jeg bor, har en helt tom profil, uten tekst i det hele tatt. De skriver aldri først når man matcher, og svarer nesten aldri når jeg skriver. Mulig andre også opplever dette, og kommer kvinnene i forkjøpet for å unngå skuffelsen?

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er vandt med kvinner som spiller alt for mye hard to get eller tror de er prinsesser som fortjener alt handed to them. Derfor er det noen ganger vi bare ikke gidder når dere bruker for lang tid til å svare

Anonymkode: 5bc0a...cb0

• Liker 2
Skrevet

Holdt ut tinder i 3 dager, så var det ut. Føler at mye av tinder går ut på å finne seg en sengekoser.  Noen er sikkert seriøse også. For all del, mange kjekke menn. Jeg fikk som svar fra en at jeg ikke virket så intressert , fordi jeg ikke svarte med en gang. Men saken er faktisk den at jeg har hatt hendene fulle den siste tiden og jobbet + vært mye ute en del ærender og med venner. Kan virkelig ikke sitte å sjekke mobilen hele tiden heller. Enklere blir jo for pokker aldri ferdig med å skrive heller. 

Skrevet
4 minutter siden, wintergirl skrev:

mange kjekke menn.

Er det virkelig mange kjekke menn på tinder?

Anonymkode: 07a18...d1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...