AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Hei. Jeg jobber for en stor bedrift. Jeg jobber med operasjonen, dette er lager arbeid, det er en stressende jobb, fysisk hardt og tøft. I det siste så har jeg gjort en jævlig bra jobb og gjort et bra inntrykk i bedriften, sjefen for den avdelingen jeg jobber i, vet at jeg jobber hardt og er flink osv. Vi har jobbet sammen. Jeg er fast ansatt og jobbet for bedriften i snart et år nå. Problemet er at i det siste så har jeg fått et par skader som var smått og ikke farlig. Men i den siste måneden så har jeg startet å kjenne at det er vondt, noe som stikker seg hver gang jeg bøyer meg i ryggen, under ryggen da, rett over rumpa på en av sidene. På jobben bøyer jeg meg veldig mye da.Jeg har ikke sagt noe til sjefen for å ikke gi et dårlig inntrykk, som sagt så kjenner dem meg som en hardt arbeider. Jeg vil heller ikke miste jobben min siden jeg er avhengig av den. Men kan ikke la dette bli til en fare. Så nå tenker jeg å besøke fastlegen imorra, og finne ut av det og se om jeg kan få noe tilrettela arbeid med sjefen. Men er det negativt å be om å få tilrettela arbeidsoppgavene? Takker på forhånd Anonymkode: b7af4...616
Villmark Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Alle arbeidsskader skal meldes inn så de blir loggført uansett om det er en liten skade. Har man ikke meldt ifra fra da skaden kom kan det bli vanskelig med forsikring osv. Men håper det ordner seg for deg, god bedring 🙂 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå