AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Første time hos fastlege , hva skjer da? Blodprøver og samtale bare? Blir man henvist videre , eller tar fastlegen seg av alle undersøkelser? Hva må jeg som prøver tenke på? Skal jeg ha med noe ? Tar imot alle råd og tips Anonymkode: ed142...eb7
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Jeg ble henvist rett videre til spesialist, etter at legen hadde spurt litt om hvor lenge vi hadde prøvd etc. Det ble tatt en blodprøve der for å sjekke HCG-nivå, men det var grunnet mistanke om kjemisk. Mitt tips er å være litt "på" når det gjelder prøvesvar etc. Ring gjerne og hør om svarene er kommet, og be om en time for å snakke om prøvesvarene. Hos meg gikk det 2 mnd før jeg fikk vite at jeg ikke hadde eggløsning. Og en annen ting er å være forberedt på at ting kan ta litt tid. Selv om man gjerne vil at ting skal skje helst i går, så er det ikke slik i helsevesenet. Når det er sagt, så er jeg veldig fornøyd med oppfølgingen og hjelpen jeg har fått. Jeg er ikke gravid ennå, men føler meg optimistisk. Lykke til! :-) Anonymkode: c0ecf...137 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 Takk for svar Jobber selv i helsevesenet , så at ting tar tid vet jeg alt om hehe Anonymkode: ed142...eb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå