Gå til innhold

Zalando, alltid utsolgt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

50% av alt jeg liker på Zalando er utsolgt. Det ble lagt til en kåpe i nyheter, følger med der, da jeg trenger ny kåpe til vinteren. Og 2 dager etterpå er den utsolgt. Sånn føler jeg det er med så mye, akkurat kommet inn, men blir utsolgt med en gang. Tar de inn for lite? Eller hva er det? Og nå er det flere merker, man kun får tak i på Zalando. Så jeg kan ikke bare handle det ett annet sted.

Noen andre som sliter med det samme og?

Anonymkode: a7a54...d0b

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Skjedde faktisk med meg i går. Hadde sett meg ut en Levi's-bukse, og da jeg skulle kjøpe den var størrelsen utsolgt. Fikk i tillegg beskjed om at det var mulig den ikke kom inn igjen på lager.. :( 
Jeg vet ikke hva som er greia, men sykt skuffet.

Anonymkode: 53361...f4e

Skrevet

Nei, de fleste tingene jeg legger i ønskelista mi ligger der LENGE før de blir utsolgt.

Anonymkode: 29bb0...6a6

Skrevet

De tar ofte tingene inn igjen,så du får bare følge med. Det er sikkert lurt å kjøpe ting med én gang for å være sikker. Du kan velge faktura hvis du ikke har nok penger der og da.

Anonymkode: 9a553...7f1

Skrevet

Jeg legger tingene i mine favoritter og får melding når de kommer inn igjen.

• Liker 3
Skrevet

Den meldings greia fungerer ikke hos meg, får aldri melding om at ting er tilbake. Men, jeg syns ofte varer kommer inn igjen om man bare følger med, det er ofte at folk gjør returer. 

Skrevet

Den meldings greia, fingerer dårlig her og. Får bare melding en gang i blant. For hadde bedt om melding hvis en kjole kom inn i igjen. Men er jo innom og sjekker flere ganger om dagen, da jeg venter på 2 kjoler, en kåpe og en jakke til ungen min. Og da var den ene kjolen kommet inn, men ingen mail. Kjøpte den med en gang da.

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den meldings greia, fingerer dårlig her og. Får bare melding en gang i blant. For hadde bedt om melding hvis en kjole kom inn i igjen. Men er jo innom og sjekker flere ganger om dagen, da jeg venter på 2 kjoler, en kåpe og en jakke til ungen min. Og da var den ene kjolen kommet inn, men ingen mail. Kjøpte den med en gang da.

Det er fordi meldingen er litt forsinket i forhold til når den faktisk er tilgjengelig. 

Anonymkode: dcd77...0dc

Skrevet
1 time siden, Stina234 skrev:

Jeg legger tingene i mine favoritter og får melding når de kommer inn igjen.

Får man melding om de tingene man har i favoritter/ har hjertet? Eller må man også på hver eneste ting melde seg på med den knappen om at de skal maile en når størrelsen er inne igjen? 

Anonymkode: 8f6c4...4d6

Skrevet

De har så utrolig bra utvalg at jeg tipper de ikke tar inn så mye av hvert plagg. 

• Liker 1
Skrevet

Som mann som bruker 2XL er jeg litt frustrert over at de som regel er først utsolgt i denne størrelsen, om de i det hele tatt har fått den inn. 

Anonymkode: f3b19...b9b

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, pinar skrev:

Den meldings greia fungerer ikke hos meg, får aldri melding om at ting er tilbake. Men, jeg syns ofte varer kommer inn igjen om man bare følger med, det er ofte at folk gjør returer. 

Det er rart.  Senest i dag fikk jeg melding om et produkt var tilbake i min størrelse.

Skrevet

Melding om vare tilbake på lager har alltid fungert utmerket her og. Tar vel maks 30 minutter fra de oppdaterer varebeholdning til varslingen kommer via appen på mobil.

Skrevet

Ja. Jeg hadde tre varer i handlekurven igår og nå står det utsolgt på alle tre. Også står det utsolgt for godt på alle tre. Så jeg kan bare drite i at det kommer på lager igjen.

Zalando er blitt noe dritt!😠

Anonymkode: 4d0db...b00

• Liker 1
Skrevet

Lite lagerstatus er ganske vanlig ved nettbestillinger, vil både av privat og profesjonell erfaring si det er den nye normalen i dagens arbeidsliv. Stort sett slutt på store lokallagre som "aldri" går tomme. Det er dyrt å ha lager, både med tanke på at man må ha lagerkapasitet, samt at det er dyrt å sitte igjen med rest uten å få solgt, når marginene er så små som de er i dagens arbeidsliv. Da velger nettbutikken heller å kjøpe inn i flere omganger, dessverre for de som ønsker noe som ikke er på lager. 

Anonymkode: 7cd2d...9c1

• Liker 3
  • 5 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 10/10/2017 at 2:32 PM, AnonymBruker said:

Lite lagerstatus er ganske vanlig ved nettbestillinger, vil både av privat og profesjonell erfaring si det er den nye normalen i dagens arbeidsliv. Stort sett slutt på store lokallagre som "aldri" går tomme. Det er dyrt å ha lager, både med tanke på at man må ha lagerkapasitet, samt at det er dyrt å sitte igjen med rest uten å få solgt, når marginene er så små som de er i dagens arbeidsliv. Da velger nettbutikken heller å kjøpe inn i flere omganger, dessverre for de som ønsker noe som ikke er på lager. 

Anonymkode: 7cd2d...9c1

Ser det begynner å bli en eldre tråd det her, men ville bare si at på den andre siden er det positivt de ikke tar inn veldig mange av hver. Så slipper man at alle andre har samme plagget som man har kjøpt selv. Det er jo greia om man kjøper på kjedebutikkene du nevner her, "alle" har en lik en i skapet liksom ;)

Anonymkode: d7eec...26f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...