Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Mannen min skal ta sædprøve. Min gyn lagde henvisning til mannen min. Gyn sa at vi kan dra til gamle rikshospitalet på Pilestredet siden det er drop inn der så slipper vi å bestille time. 

Spørsmålet mitt  er at jeg vil ringe dit før vi drar siden det er første gang vi skal dit og vi vet ikke når tid det er drop inn og sånt. Vi bor litt langt fra Pilestredet så det ikke blir bom tur på oss. Sendte melding til gyn idag og spurte etter tlf nr han sa det står på henvisningen men det gjør ikke det. Er det noen her som vet tlf nr? Jeg fant ikke på google heller...

Screenshot_20171004-162543.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Purvis Andrologisknsenter er dere henvist til. www.andrologisksenter.no.

husk at dette er et privat sted, såndet må betales for analyse. Står priser på hjemmesiden

Anonymkode: c24dd...ac3

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Purvis Andrologisknsenter er dere henvist til. www.andrologisksenter.no.

husk at dette er et privat sted, såndet må betales for analyse. Står priser på hjemmesiden

Anonymkode: c24dd...ac3

Ja når jeg også søkte på google så skjønte jeg at det er privat sted. Men skjønner ikke hvorfor gyn sa at han henviser oss til gamle rikshospitalet. Kjempe rart. Huff nå må vi igjen til fastlegen for å få rekvisisjon og betale for timen. 

Hva om hvis man går uten henvisning til foreksempel ullevål. Hva vil det koste? Eller er det drop inn med henvisning der tror jeg?

TS

Skrevet
8 timer siden, Ayesh skrev:

Ja når jeg også søkte på google så skjønte jeg at det er privat sted. Men skjønner ikke hvorfor gyn sa at han henviser oss til gamle rikshospitalet. Kjempe rart. Huff nå må vi igjen til fastlegen for å få rekvisisjon og betale for timen. 

Hva om hvis man går uten henvisning til foreksempel ullevål. Hva vil det koste? Eller er det drop inn med henvisning der tror jeg?

TS

Tror ikke du kan bare komme til Ullevål uten henvisning. Der er det ventetid til og med.

Vi var hos Purvis. Trenger ikke henvisning ditt. Bare ring og avtall time.

Anonymkode: b72dc...e15

Skrevet

Har du seriøst lagt ut henvisningen din til lesing her på KG? :sjokkert:

Anonymkode: 31de4...782

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...