AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Vi ser det over mestedelen av den vestlige verden, men enda mer her i Skandinavia. Hvorfor stemmer kvinner til ufordel for egnen gruppes menn? Klart, det her gjelder ikke alle, men en veldig stor andel. Anonymkode: 5c55d...5ba
Kalevala Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 Vi bor på jorda. Alle jordas menn er våre menn. 9
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 2 minutter siden, Kalevala skrev: Vi bor på jorda. Alle jordas menn er våre menn. Det er i alle fall trist. Fordi alle andre kvinner mener at deres egen gruppes menn er deres. Så det som skjer er at de stemmer for egne menn og deres egen fordel. Slik at resultatet blir at vestlige menn må konkurrere mot hundretusener av innvandrere i arbeidsmarkedet, om utdanningsplasser osv. Slik at folk havner utenfor. Så blir fordeler laget for ulike grupperinger på andres bekostning. Alt takket være at "alle menn er deres menn". På sikt vil det føre til at genene til vestlige folkegrupper minimum reduseres med 30-40%. Anonymkode: 5c55d...5ba 1
Chiyo Skrevet 4. oktober 2017 #5 Skrevet 4. oktober 2017 Jeg skjønner ikke spørsmålet. Kan du formulere deg annerledes? 15
HalldirV2 Skrevet 4. oktober 2017 #6 Skrevet 4. oktober 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi ser det over mestedelen av den vestlige verden, men enda mer her i Skandinavia. Hvorfor stemmer kvinner til ufordel for egnen gruppes menn? Klart, det her gjelder ikke alle, men en veldig stor andel. Anonymkode: 5c55d...5ba Hva mener du med stemmer? På hvilken måte stemmer de ufordelaktig mot egne menn? 4
Gjest Rosetelys Skrevet 4. oktober 2017 #7 Skrevet 4. oktober 2017 8 minutter siden, Kalevala skrev: Vi bor på jorda. Alle jordas menn er våre menn. Tull. Om valget stod mellom å beholde skandinaviske menn eller å beholde afrikanske menn håper jeg virkelig majoriteten av skandinaviske kvinner hadde valgt å beholde den skandinaviske mannen.
GLADIATORE Skrevet 4. oktober 2017 #8 Skrevet 4. oktober 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi ser det over mestedelen av den vestlige verden, men enda mer her i Skandinavia. Hvorfor stemmer kvinner til ufordel for egnen gruppes menn? Klart, det her gjelder ikke alle, men en veldig stor andel. Anonymkode: 5c55d...5ba Jeg skjønner ikke spørsmålet. Hva mener du? 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #9 Skrevet 4. oktober 2017 1 minutt siden, HalldirV2 skrev: Hva mener du med stemmer? På hvilken måte stemmer de ufordelaktig mot egne menn? Venstreorientert politikk lever på kvinnelig stemmer. Da tenker jeg særlig på den problematiske delen av deres politikk, slik som innvandring (som fører til store konkurranse om arbeid og utdanningsplasser), ulike former for fordeler til ulike grupper osv. Om man sluttet å stemme på dem en stund, til de skiftet politikk, kunne det her blitt rettet. Klart andre deler av venstresidens politikk er ikke så problematisk. Anonymkode: 5c55d...5ba 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #10 Skrevet 4. oktober 2017 Akkurat nå, GLADIATORE skrev: Jeg skjønner ikke spørsmålet. Hva mener du? Kvinner flest stemmer på partier som ødelegger for egen gruppes menn. Altså partier som SV, AP ol. Krf, Venstre og Høyre er ikke ideelle heller. Fordi de fører til så stor utenforskap. Anonymkode: 5c55d...5ba 1
HalldirV2 Skrevet 4. oktober 2017 #11 Skrevet 4. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Venstreorientert politikk lever på kvinnelig stemmer. Da tenker jeg særlig på den problematiske delen av deres politikk, slik som innvandring (som fører til store konkurranse om arbeid og utdanningsplasser), ulike former for fordeler til ulike grupper osv. Om man sluttet å stemme på dem en stund, til de skiftet politikk, kunne det her blitt rettet. Klart andre deler av venstresidens politikk er ikke så problematisk. Anonymkode: 5c55d...5ba Jeg er helt enig at stor innvandring er et problem, og sa særlig når de fleste som kommer er unge menn. Det skaper en skjev kjønnsbalanse i samfunnet som ikke vil føre noe godt med seg på sikt. Men et slikt scenario gagner heller ikke kvinner, da andelen frustrerte og aggressive menn som ikke får partner vil føre til flere voldtekter og generelt mer vold i samfunnet...dette vil ramme kvinner selv verst. Men generelt sett klarer jeg ikke se argumentene dine. Særlig med tanke på at det er en borgerlig regjering som styrer nå, og har styrt de foregående årene, dette skulle vel løse problemene som du sier?! Eller missforstår jeg deg? 1
linsejesus Skrevet 4. oktober 2017 #12 Skrevet 4. oktober 2017 39 minutes ago, AnonymBruker said: Vi ser det over mestedelen av den vestlige verden, men enda mer her i Skandinavia. Hvorfor stemmer kvinner til ufordel for egnen gruppes menn? Klart, det her gjelder ikke alle, men en veldig stor andel. Anonymkode: 5c55d...5ba Er spørsmålet ditt egentlig hvorfor ikke flere kvinner stemmer FrP? Jeg tipper at svaret uansett er at de ikke deler ditt premiss om at en stemme på et bestemt parti er det samme som en stemme mot norske menn. 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #13 Skrevet 4. oktober 2017 22 minutter siden, Kalevala skrev: Vi bor på jorda. Alle jordas menn er våre menn. Kommer an på hvem du spør her inne. Menn fra andre land eller verdensdeler er ikke mennesker og tilhører ondskapen. Det er nok av de som mener det her.. Anonymkode: 7aa39...505 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #14 Skrevet 4. oktober 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner flest stemmer på partier som ødelegger for egen gruppes menn. Altså partier som SV, AP ol. Krf, Venstre og Høyre er ikke ideelle heller. Fordi de fører til så stor utenforskap. Anonymkode: 5c55d...5ba Så for å ikke være mannehater må man stemme Frp? Anonymkode: 558ae...3ea 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #15 Skrevet 4. oktober 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner flest stemmer på partier som ødelegger for egen gruppes menn. Altså partier som SV, AP ol. Krf, Venstre og Høyre er ikke ideelle heller. Fordi de fører til så stor utenforskap. Anonymkode: 5c55d...5ba Åja. Stemmer. Om en kvinne stemmer på et annet parti en frp, er hun mot norske menn. Hvorfor hører vi da aldri klaging om menn som stemmer annet enn frp? Jeg mener, kvinner er ikke i overtall i Norge og menns stemmer har ganske mye å si for hvem som sitter, og meg bekjent er ikke frp det partiet flest stemmer på. Anonymkode: 2feb7...744 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #16 Skrevet 4. oktober 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Venstreorientert politikk lever på kvinnelig stemmer. Da tenker jeg særlig på den problematiske delen av deres politikk, slik som innvandring (som fører til store konkurranse om arbeid og utdanningsplasser), ulike former for fordeler til ulike grupper osv. Om man sluttet å stemme på dem en stund, til de skiftet politikk, kunne det her blitt rettet. Klart andre deler av venstresidens politikk er ikke så problematisk. Anonymkode: 5c55d...5ba Åh, så det er kvinner som stemmer på venstresiden sin feil at du er singel og legger skylden for det på utenlandske menn som "stjeler" dine muligheter hos kvinner, istedet for å se deg selv i speilet og innse at det er nettopp sånne holdninger som gjør at en kvinne mister interesse for deg og det at du ikke evner å se på å forbedre deg selv på mentale og fysiske plan kanskje egentlig er skylden i at du er singel? Anonymkode: f06c4...97c 9
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #17 Skrevet 4. oktober 2017 Det er godt å ha noen å legge skyld på eller hva? ALT er bedre enn å ta seg sammen selv og bli et bedre eksemplar av seg selv altså.... For å forandre seg selv litt for å dra damer, DET går ikke an huff Anonymkode: f06c4...97c 3
MajorasMaske Skrevet 4. oktober 2017 #18 Skrevet 4. oktober 2017 Det jeg lurer på er hvorfor norske menn er så redd for konkuranse. 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #19 Skrevet 4. oktober 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Venstreorientert politikk lever på kvinnelig stemmer. Da tenker jeg særlig på den problematiske delen av deres politikk, slik som innvandring (som fører til store konkurranse om arbeid og utdanningsplasser), ulike former for fordeler til ulike grupper osv. Om man sluttet å stemme på dem en stund, til de skiftet politikk, kunne det her blitt rettet. Klart andre deler av venstresidens politikk er ikke så problematisk. Anonymkode: 5c55d...5ba Det er fordi kvinner er mer følelsesstyrte. Det vil si, de lar seg påvirke av ting som går rett til reptilhjernen og aldri når gjennom til noen refleksjoner. Det er det venstresiden lever på, å slenge ut politiske floskler som aldri får noen til å tenke men bare går på følelser. Sånn vinner de stemmer, ved å skyve barn foran seg. Samtidig som de Norske forgår på eldresentre, lever på gaten, og så videre. Men de bryr seg ikke, de er bare opptatt av å vinne stemmer. Det er skremmende å se hvor lettpåvirkelige damer er. Anonymkode: fd762...44c 1
HalldirV2 Skrevet 4. oktober 2017 #20 Skrevet 4. oktober 2017 27 minutter siden, MajorasMaske skrev: Det jeg lurer på er hvorfor norske menn er så redd for konkuranse. Er vi? Eller er det noen få brukere her på kg som er redd for konkurranse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå