Gå til innhold

Brudgoms forlover antrekk

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Hva gjør dere mht til ovenstående ?? Skal det være svart dress event smoking ? vi betaler ikke leie av klær til denne så vi kan vel ikke kreve noe spesielt antrekk?? eller bør forlover ha svart dress, eller går lys grå ?

Min kjære skal ha sjakett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når en ikke betaler forlovers antrekk kan en heller ikke kreve hva han skal ha på seg mener jeg. Min manns forlover får ha på seg det han vil, regner med at han skal ha på seg mørk dress. Min mann (snart!) skal ha sjakett.

Gjest Anonymous
Skrevet

Forlover bør vel kanskje ha svart dress iogmed at de fleste andre menn i bryllupet stiller i dette, for ikke å virke mindre pyntet ? eller er grå dress like stiv pyntet som en svart kanskje?

Skrevet

Min mann gifteet seg i mørk blå smoking, og hans forlover kjøpte seg sort smoking. Jeg ordnet etter deres ønske like sjorter til dem i samme farge som min kjole. Ivory. Disse av den typen smokingsjorter uten trekkspill folder forran. Det var utrolig lekkert og det synes ikke på bildene at ikke smokingene er akkurat samme farge. Min kjære sin er veldig gammel etter hans bestefar. Derfor falt valget på den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...