AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Før robot-støvsugeren klikka, så var jeg, på Kiwi. Jeg var der, litt etter midnatt, (var det vel). (Noe sånt). Og noen folk, (en mor og en datter vel), som virka, som noen slags 'Dismilis-kandidater' nesten, dreiv og lagde propp, (må jeg si, siden at det var så seint), foran handlevogene. (De andre handlevogn-radene, kunne man ikke ta handlevogn fra. For Kiwi hadde festa en kjetting, foran cirka seks rader, (var det vel), med handlevogner. Noe sånt). Så sånn var det. Bare noe jeg tenkte på. Det var også sånn, at på handlelappen min, så stod det: 'Dusjsåpe'. Og akkurat foran dusjsåpa, så stod det, ei 'Kiwi-dundre', og 'pusla', med noen varer. Og hu hadde rota så fælt, i midtgangen 'sin', at det ble nesten umulig, å komme bort, til dusjsåpa. Det var vel sånn, at jeg måtte gå rundt, den aktuelle midtgangen, cirka 5-6 ganger, før jeg liksom kom fram, til dusjsåpa. For hu 'Kiwi-dundra' virka helt blind da, (må jeg si). Og hu virka ikke interessert i, å flytte seg, en centimeter, for at jeg skulle kunne komme forbi henne, (og rotet hennes), da. (For å si det sånn). Det var også sånn, at noen minutter, før. Så var det _to_ Kiwi-dundrer, i denne midtgangen. (Det var også en tjukkas-kunde der, (blant annet), i mellomtiden). Og disse to Kiwi-dundrene, dreiv og hadde, et slags 'allmanna-møte', et stykke bort, i denne midtgangen, da. Og disse to Kiwi-damene, var helt i sin egen verden liksom, da. Og jeg hadde null sjangs, til å komme forbi dem, (og rotet deres), og fram til dusjsåpa. Så jeg snudde. (For det var to brunetter, som liksom 'jagde' meg, ved spekematen og frysediskene, blant annet. Så det endte med, at jeg gikk, langs kassene, selv om jeg hadde mer på handlelappen. For å komme bort, fra disse to plageåndene, (eller om man skal kalle de 'heksene'), da). Og da jeg snudde, (for å gå rundt midtgangen). Så kræsja jeg nesten, med to politidamer, (var de vel), som kom mot kassene, fra ved fruktavdelingen/inngangen deromkring, da. Og det var litt 'merksnodig', at jeg nesten skulle kræsje med de sånn. Det virka nesten orkestrert, (vil jeg si). Anonymkode: 23529...781 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Åh du er kommet tilbake ts Har savnet tekstene dine Anonymkode: b4bdd...f6f 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 Skriv ordentlig: Sett avsnitt der det er naturlig, ikke etter hver bidige setning. Den unoten gjør teksten unødvendig tung å lese. Anonymkode: d922d...ab5 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #5 Skrevet 4. oktober 2017 17 minutes ago, AnonymBruker said: Skriv ordentlig: Sett avsnitt der det er naturlig, ikke etter hver bidige setning. Den unoten gjør teksten unødvendig tung å lese. Anonymkode: d922d...ab5 TS vet jo selvsagt det, hun velger å skrive sånn. Anonymkode: d1216...c1a
Dark Angelina Skrevet 4. oktober 2017 #6 Skrevet 4. oktober 2017 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Dark Angelina, mod. 1
Gjest NotNaomi Skrevet 4. oktober 2017 #8 Skrevet 4. oktober 2017 39 minutter siden, MinnieM skrev: hæ? :-)
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #9 Skrevet 4. oktober 2017 Synes anekdotene denne brukeren kommer med er artige jeg Anonymkode: 754c8...2b0
MinnieM Skrevet 4. oktober 2017 #10 Skrevet 4. oktober 2017 3 minutter siden, NotNaomi skrev: :-) :-) ?
Gjest NotNaomi Skrevet 4. oktober 2017 #11 Skrevet 4. oktober 2017 4 minutter siden, MinnieM skrev: :-) ? Det er bare tull. Men noen "er jo sånn". Parodi.
MinnieM Skrevet 4. oktober 2017 #12 Skrevet 4. oktober 2017 1 minutt siden, NotNaomi skrev: Det er bare tull. Men noen "er jo sånn". Parodi. åja
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #14 Skrevet 5. oktober 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Før robot-støvsugeren klikka, så var jeg, på Kiwi. Jeg var der, litt etter midnatt, (var det vel). (Noe sånt). Og noen folk, (en mor og en datter vel), som virka, som noen slags 'Dismilis-kandidater' nesten, dreiv og lagde propp, (må jeg si, siden at det var så seint), foran handlevogene. (De andre handlevogn-radene, kunne man ikke ta handlevogn fra. For Kiwi hadde festa en kjetting, foran cirka seks rader, (var det vel), med handlevogner. Noe sånt). Så sånn var det. Bare noe jeg tenkte på. Det var også sånn, at på handlelappen min, så stod det: 'Dusjsåpe'. Og akkurat foran dusjsåpa, så stod det, ei 'Kiwi-dundre', og 'pusla', med noen varer. Og hu hadde rota så fælt, i midtgangen 'sin', at det ble nesten umulig, å komme bort, til dusjsåpa. Det var vel sånn, at jeg måtte gå rundt, den aktuelle midtgangen, cirka 5-6 ganger, før jeg liksom kom fram, til dusjsåpa. For hu 'Kiwi-dundra' virka helt blind da, (må jeg si). Og hu virka ikke interessert i, å flytte seg, en centimeter, for at jeg skulle kunne komme forbi henne, (og rotet hennes), da. (For å si det sånn). Det var også sånn, at noen minutter, før. Så var det _to_ Kiwi-dundrer, i denne midtgangen. (Det var også en tjukkas-kunde der, (blant annet), i mellomtiden). Og disse to Kiwi-dundrene, dreiv og hadde, et slags 'allmanna-møte', et stykke bort, i denne midtgangen, da. Og disse to Kiwi-damene, var helt i sin egen verden liksom, da. Og jeg hadde null sjangs, til å komme forbi dem, (og rotet deres), og fram til dusjsåpa. Så jeg snudde. (For det var to brunetter, som liksom 'jagde' meg, ved spekematen og frysediskene, blant annet. Så det endte med, at jeg gikk, langs kassene, selv om jeg hadde mer på handlelappen. For å komme bort, fra disse to plageåndene, (eller om man skal kalle de 'heksene'), da). Og da jeg snudde, (for å gå rundt midtgangen). Så kræsja jeg nesten, med to politidamer, (var de vel), som kom mot kassene, fra ved fruktavdelingen/inngangen deromkring, da. Og det var litt 'merksnodig', at jeg nesten skulle kræsje med de sånn. Det virka nesten orkestrert, (vil jeg si). Anonymkode: 23529...781 Nice try. Men ikke i nærheten av originalen. Anonymkode: 6f66a...c07 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #15 Skrevet 5. oktober 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nice try. Men ikke i nærheten av originalen. Anonymkode: 6f66a...c07 Anonymkode: 889cc...e1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå