AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Jeg har snakket med en fyr i 2 uker nå og møttes. Vi lå sammen tredje gang vi var med hverandre, og nå vil han plutselig leie hotell å gjøre det. (ingen av oss bor alene, men med foreldre) vi kjenner hverandre så vidt, men han kontakter meg jevnlig, spør hva jeg gjør osv. Er det normalt å benytte hotell når man kan gjøre det andre plasser gratis? Vi var ikke på hotell de andre gangene, heller ikke hjemme hos oss selv. Anonymkode: cd121...296
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Poenget med innlegget er om han kan være intressert eller er det endel menn som vil bli bedre kjent med kvinner før de eventuelt vil reise hjem til hverandre? Noen som har opplevd en fyr er med deg andre plasser først og hotell, og blitt noe ut av det? Og noen som har opplevd det ikke blir noe ut av det? Anonymkode: cd121...296
draug 75 Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 Gitt at fyren her ikke er en skumling, øksemorder eller noe slikt (han ville sannsynligvis ikke tatt deg med på et hotell heller men heller på et øde sted) eller at han ikke er en luring: Jeg ser for meg at han gjør det fordi han vil det skal være dere to alene, og at han vil ha deg i fred. Når man bor hos andre, så er ikke det så enkelt å få til. Hvis vi ser romantisk på det, så vil han ha hotellrommet som et lite elskovrede. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 56 minutter siden, draug 75 skrev: Gitt at fyren her ikke er en skumling, øksemorder eller noe slikt (han ville sannsynligvis ikke tatt deg med på et hotell heller men heller på et øde sted) eller at han ikke er en luring: Jeg ser for meg at han gjør det fordi han vil det skal være dere to alene, og at han vil ha deg i fred. Når man bor hos andre, så er ikke det så enkelt å få til. Hvis vi ser romantisk på det, så vil han ha hotellrommet som et lite elskovrede. Men selv om han er veldig kåt av seg, betyr det ikke at han kun er ute etter sex? Tenker alle menn er forskjellige i oppførsel osv, men trenger ikke nødvendigvis betyr han er drittsekk. Anonymkode: cd121...296
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #5 Skrevet 4. oktober 2017 Spør han hva han vil, om han er ute etter å date deg og vil ha et forhold/ser et potensielt forhold i deg, eller om han er ute etter å ha sex. Hotellrom er noe som brukes for å pule horer, men også for å ha romantisk weekend med kjæresten, så du må nesten spørre han rett ut Anonymkode: 557bc...4c7
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #6 Skrevet 4. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har snakket med en fyr i 2 uker nå og møttes. Vi lå sammen tredje gang vi var med hverandre, og nå vil han plutselig leie hotell å gjøre det. (ingen av oss bor alene, men med foreldre) vi kjenner hverandre så vidt, men han kontakter meg jevnlig, spør hva jeg gjør osv. Er det normalt å benytte hotell når man kan gjøre det andre plasser gratis? Vi var ikke på hotell de andre gangene, heller ikke hjemme hos oss selv. Anonymkode: cd121...296 Bra jobba. Anonymkode: bd06e...8e4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #7 Skrevet 4. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bra jobba. Anonymkode: bd06e...8e4 Whoy- we have a slutshamer over here. Dra tilbake til 1700 tallet a , kvinneundertrykkelse hører ikke hjemme i 2017. Finnes forsåvidt utallige forhold der paret har hatt sex på første date og er gift i dag . Det har ingenting å si når man har sex! Anonymkode: 557bc...4c7
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #8 Skrevet 4. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Whoy- we have a slutshamer over here. Dra tilbake til 1700 tallet a , kvinneundertrykkelse hører ikke hjemme i 2017. Finnes forsåvidt utallige forhold der paret har hatt sex på første date og er gift i dag . Det har ingenting å si når man har sex! Anonymkode: 557bc...4c7 Som om mannen er noe bedre. Anonymkode: bd06e...8e4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #9 Skrevet 4. oktober 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Whoy- we have a slutshamer over here. Dra tilbake til 1700 tallet a , kvinneundertrykkelse hører ikke hjemme i 2017. Finnes forsåvidt utallige forhold der paret har hatt sex på første date og er gift i dag . Det har ingenting å si når man har sex! Anonymkode: 557bc...4c7 Er enig i det, en person kan jo tro vi ikke er intressert i det hele tatt av å dra den igjen for lenge. Anonymkode: cd121...296
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #10 Skrevet 4. oktober 2017 Altså vil ikke si man er så løs av å ha seg en sjelden gang med daten tidlig, hva gjør det forskjellen på å vente eller ha det i starten? En fyr kan jo være lenge rundt ei dame om han er desperat etter sex, det spiller jo ingen rolle om det er tidlig eller sent, situasjonen blir vel ikke akkurat så mye mer annerledes. Har man sex og moro tidlig vet man iallfall om det er noe man vil være med eller ikke. Skal man vente med sex for lenge så plutselig droppe en fyr 4 mnd etter sex er jo ganske kjipt for han.. når han har ventet lenge på ei, så finner hu ut at det ikke er noe der etter sexen.. 🙄 Anonymkode: cd121...296
draug 75 Skrevet 4. oktober 2017 #11 Skrevet 4. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Men selv om han er veldig kåt av seg, betyr det ikke at han kun er ute etter sex? Tenker alle menn er forskjellige i oppførsel osv, men trenger ikke nødvendigvis betyr han er drittsekk. Anonymkode: cd121...296 Nei, jeg sier jo gitt at han ikke er (...) [eller simel drittsekk men faktisk en sympatisk fyr] (...) elskovsrede."
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #12 Skrevet 4. oktober 2017 Etter min mening normalt. Jeg har hatt flere fuck friends som jeg har hvert på hotell med. Selv om jeg har egen leilighet. Jeg syns det bare har hvert koselig å tilbringe tid sammen, ha sex, sove og spise en bedre frokost sammen. Om han legger noe mer i det må du nesten spørre han om. Ingen er like Anonymkode: fb6b2...07b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå