AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Hei! Jeg er ei farlig utrent kjerring på 33 år. Jeg er ikke tykk, men jeg er ikke direkte tynn heller. Jeg er type "skinny fat", som de sier i Amerika. Har lyst å endre på det. Jeg vil gjøre om fettet til muskler. Målet er ikke å bli en muskelbunt eller noe slikt. Vil bare se litt bedre ut. Sliter også med migrene som kommer når jeg prøver å trene. Særlig når jeg presser meg. Hjelper ikke stort å presse meg ned i kjelleren for så å måtte bli der nede i fire dager til akkurat. Nå har jeg prøvd yoga-styrketrening. Dette er på ingen måter så hardt som benkpress og noe av det der, og det er såvidt jeg begynner å svette. Jeg tar dette 15 minutter hver dag om jeg kan. Blir det resultater av det? Må jeg ned i kjelleren for å se noe effekt? (Slik venninna påstår) Anonymkode: 7ea09...5d1
Pringle Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 For å bli sterkere, må du presse deg. Det får musklene til å vokse. Generelt bygger ikke kvinner muskler like lett som menn. Vi kan bruke lagret fettvev til drivstoff, men fett blir ikke omdannet til muskler. Den mest effektive treningen er den du faktisk bedriver. God helse dreier seg mer om å finne balansen, om det vi kan gjennomføre dag ut og dag inn og som får oss til å føle oss vel, enn om å utføre ekstreme bragder og oppnå ekstreme resultater. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 Dette er uten tvil den beste starten du kan få i hvert fall. Siden du sliter med kroppen så vil du få en myk start. Og du vil merke snart at kroppen vil mer. Det høres ut som en lur start. Jeg har fibromyalgi og begynte med yoga og holdt på med dette en stund før jeg kunne gå på og trene hardere og hardere. Nå tåler kroppen min nesten like mye som hos en frisk person. Jeg løper og trener styrke nå og holder meg vedlike for trening med yoga. Den er som en grunnmur for all min trening. Anonymkode: 41c06...799 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 Yoga er en super og myk start for utrent kropp:) Anonymkode: ad41a...8d9 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #5 Skrevet 5. oktober 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er uten tvil den beste starten du kan få i hvert fall. Siden du sliter med kroppen så vil du få en myk start. Og du vil merke snart at kroppen vil mer. Det høres ut som en lur start. Jeg har fibromyalgi og begynte med yoga og holdt på med dette en stund før jeg kunne gå på og trene hardere og hardere. Nå tåler kroppen min nesten like mye som hos en frisk person. Jeg løper og trener styrke nå og holder meg vedlike for trening med yoga. Den er som en grunnmur for all min trening. Anonymkode: 41c06...799 TS: Åå så bra at det har hjulpet :). Lurer på om du visste at du kunne trene hardere, eller om du bare prøvde deg frem? Anonymkode: 7ea09...5d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå