AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Er det ofte så stor forskjell på en slapp og erigert penis som videoen viser: https://youtu.be/YNHPJl4Po5o Anonymkode: 380a2...427
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Så ikke videoen men det er nok veldig forskjell fra mann til mann. Anonymkode: 92195...a20 1
HalldirV2 Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ofte så stor forskjell på en slapp og erigert penis som videoen viser: https://youtu.be/YNHPJl4Po5o Anonymkode: 380a2...427 Ofte langt større.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 Ja min vokser nesten 4 ganger så mye fra slapp til stiv. Har ofte sett dette ansiktutrykket når jeg skulle ha sex med jenter Først skuffelsen over at jeg har så "liten", og så overraskelsen når den faktigst er ganske stor i kommandoAnonymkode: 3cd5a...2ac 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #5 Skrevet 4. oktober 2017 4 minutter siden, HalldirV2 skrev: Ofte langt større. At den er mindre i utgangspunktet, eller enda større erigert? Anonymkode: 380a2...427
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #6 Skrevet 4. oktober 2017 Det kaller for grower eller shower. Der grower er de som ser små ut men vokser mye når de blir erigrerte og shower er de som ser store ut uansett. Trenger vel ikke å nevne at vi damer liker shower best Anonymkode: e8f9e...2d0 2
HalldirV2 Skrevet 4. oktober 2017 #7 Skrevet 4. oktober 2017 At den er mindre i utgangspunktet og enda større erigert. Eller større i utgangspunktet og mindre erigert.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #8 Skrevet 4. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kaller for grower eller shower. Der grower er de som ser små ut men vokser mye når de blir erigrerte og shower er de som ser store ut uansett. Trenger vel ikke å nevne at vi damer liker shower best Anonymkode: e8f9e...2d0 Hvorfor liker dere det best. Sånn at folk skal tro du har en kjæreste som er velutstyrt? Jeg får som regel ståkuk før ei dame rekker å dra av meg boxeren uansett da Anonymkode: 3cd5a...2ac 2
Ragnar89 Skrevet 4. oktober 2017 #9 Skrevet 4. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor liker dere det best. Sånn at folk skal tro du har en kjæreste som er velutstyrt? Jeg får som regel ståkuk før ei dame rekker å dra av meg boxeren uansett da Anonymkode: 3cd5a...2ac Ofte nok med et blikk fra rette damen, så er den der . Så må nok si meg enig med deg 2
SlemUlv Skrevet 4. oktober 2017 #10 Skrevet 4. oktober 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kaller for grower eller shower. Der grower er de som ser små ut men vokser mye når de blir erigrerte og shower er de som ser store ut uansett. Trenger vel ikke å nevne at vi damer liker shower best Anonymkode: e8f9e...2d0 Noen kvinner liker det, andre bryr seg ikke. 5
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #11 Skrevet 4. oktober 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kaller for grower eller shower. Der grower er de som ser små ut men vokser mye når de blir erigrerte og shower er de som ser store ut uansett. Trenger vel ikke å nevne at vi damer liker shower best Anonymkode: e8f9e...2d0 Noen kvinner liker det ja, men ikke alle. Jeg synes det er forferdelig kjedelig med shower. Synes det er mer spennende med en grower. Anonymkode: 55d4c...d05 13
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #12 Skrevet 4. oktober 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor liker dere det best. Sånn at folk skal tro du har en kjæreste som er velutstyrt? Jeg får som regel ståkuk før ei dame rekker å dra av meg boxeren uansett da Anonymkode: 3cd5a...2ac Skjønte ikke helt? At folk skal tro jeg har en kjæreste som er velutstyrt? Nei kjæresten min driver da ikke å tar av seg boxeren foran andre! Vi liker det best fordi det er penest estetisk sett og fordi det visuelle tenner. Jeg blir tent av å se den store bulen hans, og blir tent av å se den når han dusjer o.l . En grower derimot som er liten i vanlig tilstand er bare mere søtt og humoristisk, ikke noe tennende. Da tenker jeg heller "skulle ønske han hadde en shower", enn "mmmmm så heldig jeg er som har så deilig mann!" som jeg gjør med en som har shower , ikke grower Anonymkode: e8f9e...2d0 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #13 Skrevet 4. oktober 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kaller for grower eller shower. Der grower er de som ser små ut men vokser mye når de blir erigrerte og shower er de som ser store ut uansett. Trenger vel ikke å nevne at vi damer liker shower best Anonymkode: e8f9e...2d0 Neh, liker grower mest jeg. Anonymkode: a86d3...a85 8
Horten Market Skrevet 4. oktober 2017 #14 Skrevet 4. oktober 2017 Etter mange års fartstid i guttedusjer kan jeg opplyse at shower er i desidert mindretall. Hvis det er dette kvinner flest foretrekker, må det være mange misfornøyde kvinner. Og evolusjonsteorien må være feil. 9
Ardwinna Skrevet 4. oktober 2017 #15 Skrevet 4. oktober 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kaller for grower eller shower. Der grower er de som ser små ut men vokser mye når de blir erigrerte og shower er de som ser store ut uansett. Trenger vel ikke å nevne at vi damer liker shower best Anonymkode: e8f9e...2d0 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønte ikke helt? At folk skal tro jeg har en kjæreste som er velutstyrt? Nei kjæresten min driver da ikke å tar av seg boxeren foran andre! Vi liker det best fordi det er penest estetisk sett og fordi det visuelle tenner. Jeg blir tent av å se den store bulen hans, og blir tent av å se den når han dusjer o.l . En grower derimot som er liten i vanlig tilstand er bare mere søtt og humoristisk, ikke noe tennende. Da tenker jeg heller "skulle ønske han hadde en shower", enn "mmmmm så heldig jeg er som har så deilig mann!" som jeg gjør med en som har shower , ikke grower Anonymkode: e8f9e...2d0 Åh klapp nå igjen med den der "Vi kvinner"! Snakk for deg selv! En ting er når enkelte menn her inne kommer med flåsete uttalelser om "alle (dere) kvinner", men når damer selv pakker alle sine medsøstre i samme bås som seg selv er det om mulig enda mer tragisk. Like tragisk som at du anser mindre peniser som søte og humoristiske. da handler det ikke om penisen, men om din manglende respekt for mannen som har den. Ikke putt meg i din bås, takk. Jeg har det helt utmerket utenfor. 13
Cbunke90z Skrevet 4. oktober 2017 #17 Skrevet 4. oktober 2017 (endret) Beklager Endret 14. januar 2018 av Cbunke90z 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #18 Skrevet 4. oktober 2017 24 minutter siden, SlemUlv skrev: Noen kvinner liker det, andre bryr seg ikke. De kalles for "lesbiske". Anonymkode: fcd0e...ad0
SlemUlv Skrevet 4. oktober 2017 #19 Skrevet 4. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De kalles for "lesbiske". Anonymkode: fcd0e...ad0 Jeg er ikke lesbisk, og bryr meg ikke om det er grower eller shower. Det som betyr noe, er at vedkommende vet å bruke det han har. Dette er jeg langt fra alene om å mene. 10
WubWub Skrevet 4. oktober 2017 #20 Skrevet 4. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det ofte så stor forskjell på en slapp og erigert penis som videoen viser: https://youtu.be/YNHPJl4Po5o Anonymkode: 380a2...427 Det varierer jo veldig. Min vokser ihvertfall en god der mer enn videoen der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå