Gå til innhold

Dere jenter som bruker dildo..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bruker dere det mest alene, eller sammen med kjæreste også? Gjør det noe at dildo er større enn penis til kjæresten syns dere? Er jo ganske vanlig at dildoer er ganske store. De fleste jentene jeg har vært med har hatt dildo som var ganske store. Har brukt den på de og de har også brukt de på seg selv mens jeg koset med puppene hennes og fingret henne foreksempel. Er det vanlig?:)

Anonymkode: a4176...315

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Exen fikk bare orgasme hvis hun brukte dildo, så vi brukte det alltid under forspillet til hun fikk orgasme, og så hadde vi samleie etterpå. Er det lettere for de fleste jenter å få orgasme med dildo eller?

Skrevet

Bruker det alene og sammen med kjæreste , og ja det er vanlig og kjempe hot at han leker med puppene mine og fingrer meg mens jeg bruker dildo, eller bruker dildoen på meg. 

Anonymkode: f4dfc...703

Skrevet

De fleste dildoer solgt av kondomeriet, er gjennomsnittlig størrelse. Ikke større. 

Vi bruker dildoene både samen, og jeg bruker dem alene. Jeg har dildoer i mange størrelser og fasonger, fordi jeg har en partner som tenner på sånn. 

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker det alene og sammen med kjæreste , og ja det er vanlig og kjempe hot at han leker med puppene mine og fingrer meg mens jeg bruker dildo, eller bruker dildoen på meg. 

Anonymkode: f4dfc...703

Så bra da. Ja er sikkert deilig at gutten beføler samtidig og koser med puppene og fingrene mens du bruker det, eller at han bruker den på deg. Blir kanskje litt som å runke selv, fremfor at dama runker og suger meg. Blir mye deiligere følelse når ei jente gjør det. :P

Skrevet

Typen bruker dildo på meg. Får normalt ikke orgasme under samleie, men med dildo kommer spruten og all herligheten med orgasme. Vil tro det har med at dildoen er hardere enn penisen, størrelsen er ikke så forskjellig, og at dildoen kan presses oppover under penetrering for å treffe på riktig punkt. Men foretrekker klitorgasme med womanizer, og bli kysset og kost med på puppene samtidig.

Skrevet

Jeg bruker vibrator alene, men ikke noe problem å bruke den sammen om han evt spør. (Dildo bruker jeg ikke.) Førstevalget er at han gir meg orgasme med penis, fingre og/eller tunge framfor en vibratororgasme. 

Anonymkode: 25488...200

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...