Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #1 Skrevet 20. januar 2005 Bruksanvisningen til vaskemaskinen vår er borte og jeg er ikke mester i faget så håper kvinneguiden kan hjelpe en dame i nød På vaskemaskinen under f.eks bomull hvitvask, er det tre streker. Først en strek hvor det står A og ved siden av er det to streker hvor det står B. Slik; | || A B (Ja, jeg er flink til å tegne ) Skal jeg da stille på A eller B når jeg skal vaske hvit bomull? :klø: Når jeg vasker hvit bomull, har jeg alltid gambla på program A, men har lurt på dette en stund med A og B, derfor spør jeg Og en annen ting; Hvordan får man til kaldvask? Det er jo kun mulig å stille inn på antall grader, så da blir det vel noe varme på vannet uansett? :klø: Jeg er meget uerfaren på dette
@lfa Skrevet 20. januar 2005 #2 Skrevet 20. januar 2005 Kanskje A er med forvask? :klø: Min kjære AEG har et annet "oppsett", så jeg bare tipper... Når det gjelder kaldvask, så går jeg ut i fra at maskinen din ikke har ullprogram? Kanskje du kan velge 30 grader i stedet, da? Det er jo kaldt nok til det meste i alle fall. :-)
Gjest Catwoman Skrevet 20. januar 2005 #3 Skrevet 20. januar 2005 uten at jeg vet vil jeg tippe at den ene er en kraftigere vask enn den andre, at den med en strek er for normalt skittent, og den med to er for ekstra skittent. Har du ikke en funksjon på gradene som er kaldt vann da?
Nella Skrevet 20. januar 2005 #4 Skrevet 20. januar 2005 Det er flere muligheter på de programmene. Vansklig å si hva det er. Ring produsenten i Norge og snakk med tekninsk avdeling. de sitter med all mulig info foran seg og kan sikkert svare deg med en gang.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 20. januar 2005 #5 Skrevet 20. januar 2005 Søk etter merke og produktnavn og manual på google. Man vet aldri
Gjest Alette Skrevet 20. januar 2005 #6 Skrevet 20. januar 2005 Dette er likt på mange maskiner, A eller en strek er med forvask, og B eller to streker er uten forvask. I min manual står det at du skal vaske med forvask når tøyet er svært skittent, og uten forvask når tøyet er normalt skittent. Så da får du vurdere om det er nødvendig med forvask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå