Gå til innhold

Hva bør jeg ta for denne prismelampetten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet? Den er i perfekt stand. 

IMG_0001.JPG

Anonymkode: 96bfc...49e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den bør du ikke ta stort for da det ikke er så mange som kunne tenke seg slikt.  Har sett mange av dem i bruktbutikker osv, så det er ikke akkurat noe sjeldent syn heller.

Anonymkode: ca550...4fc

• Liker 1
Skrevet

En gjenstand er verdt det noen er villig til å gi for den.

Prøv deg eventuelt med en relativt høy pris, og reduser, om du ikke får respons.

Anonymkode: 69fbc...947

Skrevet

Vet du hvor gammel den er? Mange som samler,eller har eldre hus som vil ha. Se på antikvitetssider

Anonymkode: f1111...4f3

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den bør du ikke ta stort for da det ikke er så mange som kunne tenke seg slikt.  Har sett mange av dem i bruktbutikker osv, så det er ikke akkurat noe sjeldent syn heller.

Anonymkode: ca550...4fc

Føltes det godt å kunne gå inn her og slenge ut av seg noe dritt? :dry:

Ts: Legg den ut med bud mottas. Da binder du deg heller ikke opp til å selge den billigere enn du ønsker.

Anonymkode: b58b0...3ef

Skrevet

Synes denne lampetten var koselig, jeg. :)Jeg er veldig glad antikke ting, men er også samtidig ute etter å gjøre et godt kjøp når jeg handler slikt. Dersom jeg vurderte å kjøpe en slik lampett, ville jeg muligens ha vært villig til å gi et par hundrelapper for den. Men absolutt ikke mer enn det. Jeg har sett slike i bruktbutikker til ca den prisen. Lykke til med salget :) 

Anonymkode: 2d63c...100

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Føltes det godt å kunne gå inn her og slenge ut av seg noe dritt? :dry:

Ts: Legg den ut med bud mottas. Da binder du deg heller ikke opp til å selge den billigere enn du ønsker.

Anonymkode: b58b0...3ef

Dritt? Ts spurte og fikk et skikkelig svar av AB. 
Enig i at en ikke kan forvente å få så mye penger for den, da dette er gått av moten, men for spesielt interesserte er den sikkert gull verdt.

Jeg ville lagt den ut på Qxl for å se hvor høyt budene går. Det er kanskje noen som mangler akkurat den lampen i et par

Skrevet

0 kr

Anonymkode: b658f...3f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...