Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tegnet abonnent hos Ice for 1 år på 100 GB mobilt Internett. To dager før angrefristen gikk ut fikk jeg en Mail fra Ice om at det var 2 dager igjen og at jeg måtte kontakte dem for å si opp om jeg ikke var fornøyd. Så jeg sendte de en Mail med oppsigelse. Da får jeg beskjed om at siden jeg tegnet abonnementet og hentet routeren på Elkjøp så kan jeg ikke si opp til Ice. Da må jeg si opp hos Elkjøp. Men da var fristen allerede ute og Elkjøp vil ikke la oss si opp. Og Ice får ikke gjort noe?? 

Anonymkode: 7d672...70c

Skrevet

Når du kjøpte det / tegnet abonnementet hos Elkjøp så gir det jo også mening at det er til nettopp Elkjøp du må gi beskjed om at du vil bruke angefristen...

Anonymkode: f1b55...530

Skrevet

Synes det virker fantastisk bra at de sender ut påminnelse i forkant. Om du virkelig er så misfornøyd burde du ikke ha ventet til siste sekund for å angre, og kanskje notert ned datoen selv?

Anonymkode: 5d1db...8c0

Skrevet

Jaa men da burde man få beskjed om det?? Det er jo Ice som tilbyr produktet, da er det logisk å si opp der. Har ikke engang åpnet nettet 

Anonymkode: 7d672...70c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...