AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Tegnet abonnent hos Ice for 1 år på 100 GB mobilt Internett. To dager før angrefristen gikk ut fikk jeg en Mail fra Ice om at det var 2 dager igjen og at jeg måtte kontakte dem for å si opp om jeg ikke var fornøyd. Så jeg sendte de en Mail med oppsigelse. Da får jeg beskjed om at siden jeg tegnet abonnementet og hentet routeren på Elkjøp så kan jeg ikke si opp til Ice. Da må jeg si opp hos Elkjøp. Men da var fristen allerede ute og Elkjøp vil ikke la oss si opp. Og Ice får ikke gjort noe?? Anonymkode: 7d672...70c
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Når du kjøpte det / tegnet abonnementet hos Elkjøp så gir det jo også mening at det er til nettopp Elkjøp du må gi beskjed om at du vil bruke angefristen... Anonymkode: f1b55...530
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 Synes det virker fantastisk bra at de sender ut påminnelse i forkant. Om du virkelig er så misfornøyd burde du ikke ha ventet til siste sekund for å angre, og kanskje notert ned datoen selv? Anonymkode: 5d1db...8c0
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 Jaa men da burde man få beskjed om det?? Det er jo Ice som tilbyr produktet, da er det logisk å si opp der. Har ikke engang åpnet nettet Anonymkode: 7d672...70c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå