AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Kan NAV-kontakten min kontakte fastlegen min uten at jeg har gitt mitt samtykke og uten at jeg vet det? Anonymkode: 68862...2e8
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Ja det regner jeg med. Hos meg har de tatt kontakt med både spesialister og fastlege uten at jeg har måtte gi samtykke. Ser ikke noe problem med det da Anonymkode: eec56...156
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 Må si jeg synes at Nav har fryktelig mye makt med tanke på dette med folks diagnoser også videre! Anonymkode: 4c6a1...9dd
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Må si jeg synes at Nav har fryktelig mye makt med tanke på dette med folks diagnoser også videre! Anonymkode: 4c6a1...9dd Det er jeg helt enig i. De setter ofte seg selv høyere enn både fastlege og spesialister. Dessverre 🤦🏼♀️ Anonymkode: eec56...156
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #5 Skrevet 4. oktober 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan NAV-kontakten min kontakte fastlegen min uten at jeg har gitt mitt samtykke og uten at jeg vet det? Anonymkode: 68862...2e8 Kan kontakte legen din så mye de vil,men her kommer taushetsplikten til legen inn Anonymkode: fcfd7...e7e
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #6 Skrevet 4. oktober 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det regner jeg med. Hos meg har de tatt kontakt med både spesialister og fastlege uten at jeg har måtte gi samtykke. Ser ikke noe problem med det da Anonymkode: eec56...156 Kontakten din på nav? Som har null medisinsk kompetanse...Du ser ikke problemer med det heller?herregud Anonymkode: fcfd7...e7e
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #7 Skrevet 4. oktober 2017 Mener å huske at man gir tillatelse til det når man søker AAP, altså at det står i søknadspapirene. Anonymkode: 3bc1d...110 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå