GÃ¥ til innhold

Fat fetish

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flere jenter/damer her som har fat fetish?

Og noen som vet hvordan man kan bli kvitt det....?🙄 Flaut å ha

Anonymkode: b28e4...111

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tenker på sånn som Helene Drage har? Det er vel bare til å ta seg sammen og slanke seg?

Anonymkode: 53a07...bee

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tenker på sånn som Helene Drage har? Det er vel bare til å ta seg sammen og slanke seg?

Anonymkode: 53a07...bee

Neineinei. Kunne aldri tenkt å bli feit selv. 

Blir kåt av gutter som legger på seg

Endret av Anonym11111
Skrevet

Jeg har det. Er mann, slank selv og ikke interessert i å legge på meg. Har vært tiltrukket av overvektige kvinner hele livet. Jeg er spesielt glad i store mager og dobbelthaker. 

Jeg har ofte vært frustrert over denne fetisjen. Spesielt siden det ikke er bra for helsen for partner... men jeg klarer ikke å kontrollere det.

Anonymkode: b0965...27a

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det. Er mann, slank selv og ikke interessert i å legge på meg. Har vært tiltrukket av overvektige kvinner hele livet. Jeg er spesielt glad i store mager og dobbelthaker. 

Jeg har ofte vært frustrert over denne fetisjen. Spesielt siden det ikke er bra for helsen for partner... men jeg klarer ikke å kontrollere det.

Godt å høre at jeg ikke er alene om det hvert fall. Nå har jeg aldri vært borti det "i praksis" da, ser bare på YouTubevideoer osv.

Skrevet

En fetish klarer du ikke å legge av deg uten videre. Ikke annet å gjøre enn å finne noen som er kompatibel med fetishen hvis man vil leve det ut.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Anonym11111 skrev:

Godt å høre at jeg ikke er alene om det hvert fall. Nå har jeg aldri vært borti det "i praksis" da, ser bare på YouTubevideoer osv.

Tenner du også på vektøkningen? Jeg ser veldig mange før/etter bilder og synes det er veldig opphissende å se hvor mange kilo jenta har gått opp. 

Jeg er ikke feeder. Jeg får ingenting ut av  å se en jente spise. Men jeg liker å se at kiloene har kommet på kroppen.

Jeg har liten erfaring av praksis selv. Tenker nok at denne fetisjen gjør det vanskelig. Skulle gjerne ha truffet en jente som var god og rund og som likte kroppen sin, men synes det er sjeldent å finne slike. Dessuten har jeg lav selvtillit i utgangspunktet, og betrakter fetisjen mest som en skavank. Mye "snacks" på nettet heldigvis, så jeg lever det ut med å se på videoer og bilder, mens jeg onanerer.

Skrevet

Elsker tjukke damer, men som flere har vært inne på her, det er vanskelig å finne tjukke damer som trives med seg selv i Norge. Blir ekstremt opphisset av store mager, rumper, lår og pupper

Anonymkode: 18850...5db

Skrevet (endret)

Beklager

Endret av Cbunke90z
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenner du også på vektøkningen? Jeg ser veldig mange før/etter bilder og synes det er veldig opphissende å se hvor mange kilo jenta har gått opp. 

Jeg er ikke feeder. Jeg får ingenting ut av  å se en jente spise. Men jeg liker å se at kiloene har kommet på kroppen.

Jeg har liten erfaring av praksis selv. Tenker nok at denne fetisjen gjør det vanskelig. Skulle gjerne ha truffet en jente som var god og rund og som likte kroppen sin, men synes det er sjeldent å finne slike. Dessuten har jeg lav selvtillit i utgangspunktet, og betrakter fetisjen mest som en skavank. Mye "snacks" på nettet heldigvis, så jeg lever det ut med å se på videoer og bilder, mens jeg onanerer.

Jeg er som deg ja. Bruker også bare nettet hehe

Skrevet
8 timer siden, Cbunke90z skrev:

Jeg veksler årlig mellom 95-110 kilo, så om du liker fedme og hater kondom kan jeg garantere null sjanse for sykdommer og liten sjanse for graviditet haha

Nå skrev jeg egentlig her for å bli kvitt en fetisj hehe

Skrevet (endret)

Beklager

Endret av Cbunke90z
Skrevet
4 timer siden, Cbunke90z skrev:

lykke til med d ;)

beste tipset jeg har er å stoppe å onanere og ikke ha sex, nå har jeg vært orgasme fri i over et år. Så d omprogrammerer hjernen og du blir sjeldent kåt.

Oi litt av et tips, ellers takk haha:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Neida, det er ikke flaut. Drit i hva andre synes, det finnes mange fetisher som er mye "verre" enn dette. Det er jo dritsexy når du møter noen du ikke har sett på en stund, og du ser personen har lagt på seg.. Lag deg en bruker på Feabie, der blir du garantert kjent med flere med samme preferanser :)

Anonymkode: fcbb4...1e1

Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Det er utrolig mange flotte store damer i Norge. Har ikke en fetish men liker kvinner i alle former og fasonger (vel nesten alle former og fasonger - beklager men alt for tynne kvinner er ikke så tiltrekkende ved første øyekast - foretrekker kvinner som ser ut som om de har et sunt og greit kosthold med nok mat på tallerken....) 

Endret av Coolaid
Skrevet

Pussig at ingen damer har denne fetisjen... Å jævli dumt... 

Anonymkode: a9ca3...bfe

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at det er ikke noe mer unormalt enn de som foretrekker tynne mennesker, veldig trente, lave eller høye kjærester, o.s.v. 

Så lenge man ikke oppfordrer eller presser for at personen skal gjøre noe som skader dem, så er det jo en uskyldig tiltrekning. Jeg tenker at det er bra at vi mennesker tiltrekkes av forskjellige kroppstyper, om alle gikk etter det samme så hadde det vært veldig mange ensomme mennesker i verden.

Skrevet (endret)
PÃ¥ 4.10.2017 den 10.37, AnonymBruker skrev:

Flere jenter/damer her som har fat fetish?

Og noen som vet hvordan man kan bli kvitt det....?🙄 Flaut å ha

Anonymkode: b28e4...111

Jeg får spader av runde fat. Jeg ser alltid etter ovale når jeg skal kjøpe fat, mye enklere å plassere sammen med annet tilbehør på bordet.

Jeg har ingen forslag til hvordan du skal bli kvitt denne fetishen.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pussig at ingen damer har denne fetisjen... Å jævli dumt... 

Anonymkode: a9ca3...bfe

Der tror jeg du tar feil, og denne tråden ble opprettet av ei dame ser det ut til. Mitt inntrykk er at (slanke) kvinner som liker overvektige menn ikke blir satt i en fetishbås. Jeg kjenner mange kvinner som foretrekker menn som har ekstra kilo på kroppen. 

Anonymkode: e1425...350

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...