AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Hannhunden min har hatt kjemisk kastrering, men har latt den gå ut uten å sette ny fordi jeg har lyst å stille han ut. Hvor lang tid tar det før ballene er tilbake i normal størrelse? Anonymkode: 10296...cb6
Tabris Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Det kan variere veldig. Hos små hunder kan chipen virke lenger enn den er satt opp til - første gang jeg satte i en 6-måneders chip hos min hund, så virket den nesten ett år. Men om den går ut når den skal så er det vel 6 uker før testosteronnivået er normalisert igjen.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 5 minutter siden, Tabris skrev: Det kan variere veldig. Hos små hunder kan chipen virke lenger enn den er satt opp til - første gang jeg satte i en 6-måneders chip hos min hund, så virket den nesten ett år. Men om den går ut når den skal så er det vel 6 uker før testosteronnivået er normalisert igjen. Såppass ja.. Det er en stor hund da... Vet du om karenstiden regnes som fra dagen man tok den eller fra den går ut (altså 6 mnd etter satt inn chip) Anonymkode: 10296...cb6
Tabris Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 4 minutes ago, AnonymBruker said: Såppass ja.. Det er en stor hund da... Vet du om karenstiden regnes som fra dagen man tok den eller fra den går ut (altså 6 mnd etter satt inn chip) Anonymkode: 10296...cb6 Jeg lurte også på dette, og jeg tror karenstiden er fra når den blir satt i. Men om du skal stille, så sjekker vel dommeren ballene, så da vil han merke det om de er for små, uavhengig av karenstiden.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #5 Skrevet 4. oktober 2017 17 minutter siden, Tabris skrev: Jeg lurte også på dette, og jeg tror karenstiden er fra når den blir satt i. Men om du skal stille, så sjekker vel dommeren ballene, så da vil han merke det om de er for små, uavhengig av karenstiden. Takk for svar! Det er ikke lenge siden den gikk ut, men tror han har begynt å få ballene på plass... Dessverre vet jeg ikke hvor store baller den rasen har og oppdretter vet ikke at jeg har kastrert han... Så kan liksom ikke spørre Anonymkode: 10296...cb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå