Gå til innhold

Single gutter i p..leforhold

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvordan tenker dere gutta når dere er i et puleforhold??

Spesielt de som ikke har vært i andre seriøse forhold, men som gjerne har 20-30 (eller fler??) på lista.

Jeg selv er ganske ny i gamet (dvs overnevnte forhold :sjarmor: ), har vært veldig "snill jente" i et laaangt forhold(6 år), og lurer på hva jeg kansje må forstå når jeg involverer meg i sånne ting.

Er du høg,mørk og kjenner deg litt igenn i denne beskrivelsen så kan du kansje svare meg??

Alle er velkommne til å svare hvis de tror de har skjønt det.

MVH Mjau :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Fiona*

Heisan

Funker som bare det. Du har to kategorier; de som vil erobre - de foretrekker knull og stikk metoden, ikke regn med å se dem igjen og bare ta det for det det er. Anbefales ikke hvis han tiltrekker deg annet en fysisk.

Den andre typen (90%) lider av forpliktelsesvegring og vil ha sex, men ingen gjensidige forpliktelser. Dvs - HAN kan fortsette å se på andre og ikke love noe mens dere har et seksuelt forhold over lengre tid, men han foretrekker at DU ikke har det.

Like fullt vil han ikke mer; det kalles også Ole Brumm; dvs Ja takk begge deler. Eller i pose og sekk, alt ettersom. Anbefales HELLER ikke hvis du er tiltrukket av mer enn det fysiske.

Konklusjon? :o

De har ledige plasser på noen deilige klostre i Hellas.

:ler:

Du må rett og slett bare spørre. Dessverre juger de som regel, og forteller deg alle de hyggelige tingene de føler de må, for de har ikke baller til å si det som det er. Eller de forteller deg hyggelige ting innimellom fakta, så du glemmer å høre etter og bare hører de hyggelige tingene.

Hva du må forstå?

Klarer du å skille vaginaen din fra resten av kroppen, hjernen og hjertet er dette gutta for deg.

Hvis ikke, ligg langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Må le av det Fiona skriver, for det er ganske så vittig egentlig :-)

Men så begynner jeg å lure litt på hva dere jenter faktisk legger i dette med "puleforhold"? Hva annet enn sex og samvær skal et slikt forhold inneholde liksom?

Jeg er gutt selv, og når jeg er kåt og har lyst på sex, ja så har jeg lyst på sex. Jeg har altså ikke lyst på et forhold med alt hva det innebærer. Jeg ønsker da å møte en jente som også er singel og som er kåt for å nettopp HA SEX. Det er sex'en som gjør at vi møtes. Hadde det ikke vært for at vi skulle knulle når vi var kåte, ha da hadde vi ikke møtt hverandre heller.

Følelser? Det kan utvikles følelser underveis, selvsagt kan det det. Men jeg tror vi gutter går inn i et slikt forhold på med et annet mål enn dere jenter. Vi går inn i puleforholdet for å få litt fitte når vi er kåte, slik at vi slipper å sitte hjemme å ronke. Vi er fornøyd når vi får dyppa og tømt junior. Vi har altså oppnådd det vi ønsket med å treffe jenta.

Så er vi så blåøyde at vi faktisk tror at jenta også er fornøyd etter treffet. Nemlig at hun har fått ikk slik hun ønsket og glad for det. Men det er hun ikke eller......????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Jo, det er jo det jeg sier - så lenge dere ikke juger om det. Det finnes dem vettu, som får seg noe ved å snakke noen rundt om både forholde og det ene og det andre, nettopp fordi de tror jenter vil høre det.

Det finnes jenter som vil ha det slik også - men dere burde ta dere bryet med å finne dem, så unngår dere misforståelser ved at det blir krøll følelsesmessig. Tørre å være såpass tydelige fra begynnelsen av.

Resten kan du ikke styre :-) du kan bare være ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med *Fiona*. Jeg er selv i et p*uleforhold med ei og vi har det ganske så herlig. Vi har vært 100% ærlige med hverandre ang. hva vi vil, hvor vi vil og hva vi føler. Det er kanskje derfor det passer ypperlig? Men ja, følelser utvikles. Og ja, gutter i et sånt forhold har en tendens til å bli "eiersyke", men tro meg, det har jentene også.

Man skal ikke prate ei rundt som en annen sjarmør, for så å ta en "tøm&røm". Selvsagt er det de som foretrekker det, men skal man ha en seriøs pulevenn er man ÆRLIGE mot hverandre. Det gjelder både for gutter og jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

viktig å kjøre et ærlig løp. Men det kan også bli litt kinkig.

Jeg hadde tre forhold på samme tid, hvor alle visste om hverandre. Var jo ikke meningen å ha tre, men møtte de innenfor samme tidsrom og alle ville møtes igjen.

Koste meg masse jeg, men før eller siden begynte alle tre å bli rimelig eiesyke og ville at jeg skulle kutte ut de to andre. Så det er ikke bare kvinner som vil ha mer :-)

Uansett, så var det kjekt så lenge det varte. ett års tid sånn ca.

Anbefales om det ikke er følelser med i bildet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kåt gutt
Koste meg masse jeg
Akkurat det tror jeg på. Herremin, tenke seg til å ha 3 jenter gående å gresse som man kan pule når man har lyst. :sjarmor: Sex 3 ganger i uken med forskjellig jente hver gang.... drømme, drømme, drømme.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Angrer ikke på den tiden nei. Men var nok litt heldig. Tror det er lettere for en mann å akseptere at jeg har flere samtidig med han enn omvendt. Jeg hadde ikke giddet å ha en elsker som hadde to andre jenter....

Det blir litt for "tett."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut det der, så må bare finne ut om han er såpass seriøs at han kan fortelle meg hvor han har sitt ståsted i forhold til å ha flere på en gang. Da kan kansje jeg også ha det :sjarmor:

he he, ikke noe mål i seg selv akkurat, men er man ung og fri, så er man ung og fri :wink:

Takk for gode råd, setter pris på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Finne en gutt som vil ha uforpliktende sex...? Da har du glatt statistikken på din side!!

Åja - du sa som skulle være ÆRLIG med det??

Beklager - kanke hjelpe deg der, der er statistikken overveldende IMOT.

Men lykke til på jakten, det kan sikkert bli gøy!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...