AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Er det noen lignende studier jeg kan ta uten at alt er "bortkastet"? Feks barnevern eller sosialt arbeid? Har 60 stp (deltid studie) og siden jeg hittil ikke har greid medikamentregning er dette kanskje ikke studie for meg. Har hatt typ en feil på prøvene men det er en feil for mye. Erfaringer? Anonymkode: 04cec...981
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 Løsning: søk om et fjerde forsøk og forbered deg veldig godt til denne. Du er bare 1 feil unna, så dette er ikke uoverkommelig. Du må bare øve på en slik måte at du ikke gjør disse feilene på eksamen igjen. Jeg forstår at situasjonen føles ille akkurat nå, men det går over med tiden. Jeg ville ikke ha tatt et slikt valg om utdanning i affekt. Det er flere som må ha et fjerde forsøk på denne eksamenen. Hvis vernepleie er det du fortsatt ønsker synes jeg ikke at du bør slutte. Anonymkode: 68df5...0d9 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #3 Skrevet 7. oktober 2017 Syns ikke du skal gi deg bare pga en feil. Regn gamle oppgaver, terp og øv og øv, lær formlene, les oppgavene skikkelig slik at man ikke blir forvirret. Be lærere evnt andre studenter om hjelp. Anonymkode: 0a6ba...8eb
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #4 Skrevet 7. oktober 2017 Hva med Ergoterapi, litt beslektet? Ellers, få noen som har greie på dette og sitt ned å regn på dette sammen. Prøv å gjør det mer lystbetont og si til deg selv at du skal bli ekspert på dette, da greier du det fint. Anonymkode: 62623...3a6
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #5 Skrevet 7. oktober 2017 På 4.10.2017 den 8.50, AnonymBruker skrev: Er det noen lignende studier jeg kan ta uten at alt er "bortkastet"? Feks barnevern eller sosialt arbeid? Har 60 stp (deltid studie) og siden jeg hittil ikke har greid medikamentregning er dette kanskje ikke studie for meg. Har hatt typ en feil på prøvene men det er en feil for mye. Erfaringer? Anonymkode: 04cec...981 Barnevern, helsefag, aktivitør, ergoterapi, barne- og ungdomsarbeider, førskolelærer, lærer - i stort sett alle yrker der du samhandler med mennesker for å gi dem en god hverdag vil du kunne bruke det du har lært. Anonymkode: 46637...d81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå