AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #1 Skrevet 4. oktober 2017 Noen ganger tisser ikke tispen min ute. Det skjer kanskje 1 gang annenhver uke. Hun tisser på kvelden, men tisser ikke på morgenen dagen etter. Hun tisser igjen når jeg er tilbake fra jobb. Hun drikker sjeldent om natten, så hun har sikkert ikke så mye å "tisse". På dagtid drikker hun litt også drikker hun mest på ettermiddagen. Går i 45min med henne om morgenen, men likevel skjer det at hun ikke tisser (hun bæsjer kanskje, men tisser ikke samtidig). Så det har hendt at jeg har gått på jobb (med dårlig samvittighet), men hun virker ikke noe påvirket av det når jeg kommer hjem. Da tisser hun normale mengder. Tror dere det går fint å gå fra hunden på jobb om hun av og til ikke tisser om morgenen etter en lang tur? Anonymkode: 327f8...7cf
herremann Skrevet 4. oktober 2017 #2 Skrevet 4. oktober 2017 "Hei sjef, dette er Hanne som ringer. Hunden min tissa ikke på morgenturen så jeg holder meg hjemme fra jobb i dag." Ta den telefonen og se deg relativt raskt uten jobb. Spesielt om det skjer 2 ganger pr mnd. Om du virkelig er bekymret, kjøp ei hundekasse hun kan tisse i evt bruk hundehotell de dagene hun ikke tisser om du virkelig er bekymret. 1
Gjest NotNaomi Skrevet 4. oktober 2017 #3 Skrevet 4. oktober 2017 Nei,bli hjemme. Altså halloo! Om hun ikke tisser på 45 min.,så vel,..nei,glem det. Jeg er for trøtt nå.
Violetta Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 Så lenge hun ikke tisser inne er det vel ikke noe problem.
stan Skrevet 4. oktober 2017 #5 Skrevet 4. oktober 2017 Hund ikke hun! Tråden ga litt mer mening når jeg skjønte det dreier om en hund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå