Gå til innhold

Såå trøtt på jobb og fullstendig latterkramper. Made my day!

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi
Skrevet

Jeg må slutte å døgne! Var hjemme etter nattjobb og gikk tur med hundene,og ja,sov ikke etterpå da. På jobb i kveld (resepsjon på hotell). Fikk spørsmål om jeg kunne ta over serveringen en halvtime ved 17.30-tiden,så sa jo ja. Det satt tre forretningsmenn ved bordet,og vi hadde Jomfruhummer-suppe på menyen.

Og han ene. I dress,litt sånn stiv type,ser opp på meg,og sier med sånn forretningsstemme :-Jeg tar en jonfruHINNE-suppe jeg. Altså,jeg bruker virkelig å opptre profft. Men da hadde jeg alt tenkt at han så så "tørr"ut,og dere vet når dere prøver å ikke å le,og det bare hikstes ut? Dermed gikk det opp for dem alle tre hva som var blitt sagt. Han som bestilte var mørk rød i ansiktet,og smilte flau. Uff!! Jeg lo og lo,og tenkte:-fyfader nå får jeg alvorlig klage! Men,phu,det gikk bra.

Tilbake i resepsjonen,så ringer en og skal booke rom i JUKULA. -hva sa du nå? spurte jeg . "Åh,jeg JULEUKA!" kom det. Og jeg igjen sprengt av latter som boblet ut. For ordens skyld mente han romjula.

Alt ble så komisk for jeg er jo overtrøtt! Uff,flauser! Ble sitrende bak skranken og fnise,og så tenkte jeg på at jeg fikk beskjed om å passe på forumsreglene herfra i dag også. Plutselig ble det morsomt også,fordi jeg hadde kalt en for "drittsekk"og"drittunge". Det er virkelig ikke typisk meg,og så barnslig! 

Best å sove før julebordsesongen vet jeg! Del gjerne noen flauser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...