AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 Hei. Jeg har vært på et jobbintervju i min eksisterende bedrift. Jeg føler at det gikk greit og ok. Hun sa at hun vil komme tilbake til meg i løpet av denne uke, intervjuet var på fredag. Hun sa også at om det var noe jeg lurte på så kan jeg kontakte henne. Så greie her er at jeg er drit lei i min nåværende stilling og vil bytte stilling så fort som det er mulig. Så nå lurer jeg på når jeg kan kontakte henne sånn at det ikke blir for mye mas? Anonymkode: 66453...d18
GauteS Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 3 minutes ago, AnonymBruker said: Så nå lurer jeg på når jeg kan kontakte henne sånn at det ikke blir for mye mas? Etter at du er tilbudt stillinga.
Katana Skrevet 3. oktober 2017 #3 Skrevet 3. oktober 2017 Når hun sier at hun vil ta kontakt med deg i løpet av denne uken, ville jeg ventet til jeg hørte fra henne. Det kan fort bli oppfattet som mas hvis du ikke kan vente noen dager på tilbakemelding. Unntaket er om du har et konkret spørsmål du må ha raskt svar på, men her virker det ikke som at det er tilfellet?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 Da venter du minst halvannen uke. Anonymkode: 641f5...a2c
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #5 Skrevet 4. oktober 2017 Ts her. Takk for svar ☺. Får bare vente jeg da vel. Er det negativt om hun bruker mer enn en uke på å svare? Anonymkode: 66453...d18
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #6 Skrevet 4. oktober 2017 53 minutes ago, AnonymBruker said: Ts her. Takk for svar ☺. Får bare vente jeg da vel. Er det negativt om hun bruker mer enn en uke på å svare? Anonymkode: 66453...d18 Det er jo bare onsdag? Hvis hun sier i løpet av neste uke, så får du forvente at det er på fredag ettermiddag, så slipper du å gå å håpe. Har du ikke hørt noe innen tirsdag ville jeg spurt. Anonymkode: 222a9...b81
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #7 Skrevet 4. oktober 2017 Jepp. Der kom det. Jeg fikk ikke jobben pga andre kandidater stilte bedre. Jeg er så lei i min nåværende stilling. Vet ikke hvordan jeg skal klare meg videre 😪. Anonymkode: 66453...d18
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #8 Skrevet 4. oktober 2017 24 minutes ago, AnonymBruker said: Jepp. Der kom det. Jeg fikk ikke jobben pga andre kandidater stilte bedre. Jeg er så lei i min nåværende stilling. Vet ikke hvordan jeg skal klare meg videre 😪. Anonymkode: 66453...d18 Det var synd! Du får fortsette å søke, så dukker nok noe opp Anonymkode: 222a9...b81
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #9 Skrevet 4. oktober 2017 Da må du fortsette å søke, og søke, og søke og søke. I mellomtiden kan du undersøke mulighetene for endringer der du er. Kan du få andre oppgaver? Er det mulig å bytte stilling innad i firmaet? Anonymkode: 641f5...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #10 Skrevet 4. oktober 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må du fortsette å søke, og søke, og søke og søke. I mellomtiden kan du undersøke mulighetene for endringer der du er. Kan du få andre oppgaver? Er det mulig å bytte stilling innad i firmaet? Anonymkode: 641f5...a2c Om det er mulig å bytte stillign innad bedriften, vet jeg ikke. Men de kommer til å spørre om hvorfor jeg ønsker å bytte stillingen og hvis jeg sier at jeg ikke trives eller at jeg er lei ,så er det et dårlig tegn. SÅ vet ikke hva jeg skal si om hvorfor jeg ønsker en ny stilling. Anonymkode: 66453...d18
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #11 Skrevet 4. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det er mulig å bytte stillign innad bedriften, vet jeg ikke. Men de kommer til å spørre om hvorfor jeg ønsker å bytte stillingen og hvis jeg sier at jeg ikke trives eller at jeg er lei ,så er det et dårlig tegn. SÅ vet ikke hva jeg skal si om hvorfor jeg ønsker en ny stilling. Anonymkode: 66453...d18 Bare si noe piss om at du er klar for nye utfordringer eller noe. Anonymkode: 17ca3...4ef
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #12 Skrevet 4. oktober 2017 Ok takk for tipset. Man blir jo litt lei seg da. Men går sikkert fint frem over. De sa at det kommer masse muligheter frem over. Så får bare vente og se. Anonymkode: 66453...d18 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå