WubWub Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 Var det vanlig praksis på 80-tallet at fremmede eldre menn kysset jentebarn på munnen imot deres vilje? Jeg kom akkurat over en YouTube video hvor nettopp dette skjer, videoen er av et program for barn som het "Just like Mom". Programleder presser barna til å kysse han på munnen enda de har sagt ifra 4-6 ganger på rad at de ikke ønsker dette, men det gir han visst en god beng i. Det er uten tvil en av de ekleste og motbydeligste videoene jeg noen gang har sett. Er det jeg som er sensitiv og følsom her eller hva tenker dere? I kommentarfeltet ser jeg det er noen som skriver "det var sånn det var på den tiden, helt greit". Jeg hører også at publikum i salen jubler når programlederen tar seg til rette imot barnas vilje. Jeg blir kvalm!
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 1 minutt siden, WubWub skrev: Var det vanlig praksis på 80-tallet at fremmede eldre menn kysset jentebarn på munnen imot deres vilje? Nei. Han der er pedofil. Anonymkode: 194a0...58d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå