AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 Hei allvitende dere! Vi har kjøpt oss ny bolig (hurra!) og skal dermed selge rekkehuset vårt. Før vi kom så langt kom det selvfølgelig en "identisk" leilighet i samme borettslag for salg.. Typisk! Den leiligheten ble dessverre ikke solgt etter første visning og har satt opp en ny visning. Vår plan er å legge ut noen dager før visningen på den andre leiligheten, dette var planen uavhengig av den andre leiligheten. Vår leilighet har et ekstra soverom og et gjestetoalett som den andre leiligheten ikke har. Vår leilighet er mer tiltalende i lyse farger . Utover det er leilighetene like. Så til det store spørsmålet.. Bør vi legge ut vår på Finn.no noen dager FØR deres visning og ta opp kampen? Eller bør vi vente noen uker og satse på at den andre er solgt slik at det ikke blir konkurranse om de samme interessentene? Innspill anyone? Anonymkode: 33b08...b92
Kvinne87Rogaland Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 Hadde det vært meg så hadde jeg tatt opp kampen. Så kan dere stjele kjøperne fra det andre huset - siden dere har et ekstra soverom osv. Siden huset deres er "bedre" så VIL dere jo konkurrere. Men det er bare slik jeg tenker da. Er ingen ekspert 😊 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #3 Skrevet 3. oktober 2017 Er det to stk blir det jo ofte konkurranse. Vi kjøpte her vi bor nå fordi den var litt bedre enn den andre som lå ute:-) Høres jo ut som dere har overtaket her - så da står det bare på prisingen. Anonymkode: 213e1...bb5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #4 Skrevet 3. oktober 2017 Dere har kjøpt ny bolig og planlagt å legge den ut så bare å kjøre på! jeg valgte faktisk mitt rekkehus utfra at det hadde eget gjestetoalett- fremfor et tilsvarende som lå ute til salgs uten. Lykke til med salg! Anonymkode: 5ee99...96d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå