AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Del Skrevet 3. oktober 2017 Kan man fortsatt ha rester etter spontanabort etter renselse + 2 menstruasjoner, eller må det ha blitt skylt ut? Anonymkode: a02d7...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #2 Del Skrevet 3. oktober 2017 Hvorfor tror du at du kan ha restert? Det er mulig, ja. Jeg hadde det, men de sa det var uvanlig på sykehuset. Jeg hadde to alvorlig kraftige menstruasjoner som var etter syklus etter abortblødningen. Legen sa til meg at det var vanlig å blø kraftigere ved de første menstruasjonen. Men i 3 syklus, gikk det bare 14 dager så begynte det å renne masse blod nedover beina mine ut av det blå en dag. Det var pga rester. Ble innlagt. Men de sa på sykehuset at det var rart jeg gikk så lenge uten mer problemer en jeg hadde hatt, det var visst mer vanlig å blø litt hele tiden eller av og på/ha smerter etc. Anonymkode: 290fe...e6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #3 Del Skrevet 3. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du at du kan ha restert? Det er mulig, ja. Jeg hadde det, men de sa det var uvanlig på sykehuset. Jeg hadde to alvorlig kraftige menstruasjoner som var etter syklus etter abortblødningen. Legen sa til meg at det var vanlig å blø kraftigere ved de første menstruasjonen. Men i 3 syklus, gikk det bare 14 dager så begynte det å renne masse blod nedover beina mine ut av det blå en dag. Det var pga rester. Ble innlagt. Men de sa på sykehuset at det var rart jeg gikk så lenge uten mer problemer en jeg hadde hatt, det var visst mer vanlig å blø litt hele tiden eller av og på/ha smerter etc. Anonymkode: 290fe...e6e Det hørtes ikke noe særlig ut 😟 Nei, jeg har tenkt på om det kanskje kan være rester som gjør at jeg tester positivt hver syklus, for så å få negative igjen og så mensen. At det ligger og ulmer liksom, og svinger opp og ned. Eller at det er rester som gjør at det blir kjemisk, hvis det er det som skjer. Men jeg har heller ingen smerter eller blødninger utenom. Anonymkode: a02d7...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #4 Del Skrevet 3. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det hørtes ikke noe særlig ut 😟 Nei, jeg har tenkt på om det kanskje kan være rester som gjør at jeg tester positivt hver syklus, for så å få negative igjen og så mensen. At det ligger og ulmer liksom, og svinger opp og ned. Eller at det er rester som gjør at det blir kjemisk, hvis det er det som skjer. Men jeg har heller ingen smerter eller blødninger utenom. Anonymkode: a02d7...8b3 Så rart, det høres mest ut som du blir gravid, men mister egentlig. (Jeg testet til sammenligning negativt selv med rester da jeg ble lagt inn med blødning.) Rester ville neppe fått hcg til å svinge opp og ned på den måten, men en UL hadde gjerne ikke skadet? Det kan jo være andre ting i livmor en akkurat rester også som arr/muskelknuter etc som kan gjøre at egget ikke fester seg? Anonymkode: 290fe...e6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #5 Del Skrevet 3. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så rart, det høres mest ut som du blir gravid, men mister egentlig. (Jeg testet til sammenligning negativt selv med rester da jeg ble lagt inn med blødning.) Rester ville neppe fått hcg til å svinge opp og ned på den måten, men en UL hadde gjerne ikke skadet? Det kan jo være andre ting i livmor en akkurat rester også som arr/muskelknuter etc som kan gjøre at egget ikke fester seg? Anonymkode: 290fe...e6e Ja, hvis det ikke går denne syklusen heller, må jeg nok be om en ul og få sjekket det. Jeg har bare håpet så veldig på å slippe! Men det går nok den veien. Leste et sted at man lettere mister hvis man har rester. Og så var det noen her inne som sa HCG kan fluktuere, så det er derfor jeg har tenkt at det kanskje kan være det også. Får se hva som skjer med testene denne måneden, og ta det derfra! Takk for svar, det var nyttig å få vite at det kan være rester til tross for at det har gått lang tid og jeg ikke har noen plager! Anonymkode: a02d7...8b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambi1995 Skrevet 5. oktober 2017 #6 Del Skrevet 5. oktober 2017 Vil også tro du er gravid å mister, og ikke rester. Er det rester og hcg i kroppen så ville man ikke fått mensen eventuelt dårlige graviditetstester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 5. oktober 2017 #7 Del Skrevet 5. oktober 2017 Jeg tror jeg er kvitt rester nå etter å ha spontan abortert i juni. Hadde en fossblødning i august hvor det var masse masse klumper. Dette skjedde etter jeg trodde jeg var ferdig med mensen. Så nå sist hadde jeg kraftig mens og igjen når jeg trodde det var over så fikk jeg så utrolig vondt, mye verre enn når jeg mistet. Og blødde helt jævlig. Viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg pga smerter. Har sett at det har kommet rester, Men ikke hatt tegn til infeksjon og ville i det lengste at kroppen skulle ordne opp selv. Men det er ikke å annbefale. Nå kjennes alt bra ut igjen heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå