Gå til innhold

Tiara+slør

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg snakket med frisør i går for å bestille prøvetime og vanlig time. Hun spurte litt om hvordan kjolen min er, og om jeg har tenkt på hvordan jeg vil ha håret.

Da jeg sa at jeg skulle ha både slør og tiara, og ta ut sløret etter fotograferingen, så sa hun at det er ingen som bruker begge deler nå kenger. At de aller fleste bruker kun det ene eller det andre. Jeg ble jo kjempe lei meg, for jeg vil ha sløret, slik at mannen han ta den vekk og kisse meg etter at vi er gift, men jeg vil også ha tiara for det er jo eneste gangen jeg får brukt det i livet...

Da jeg sa at jeg har bestemt meg får å ha begge deler og ikke kommer til å ombestemme meg, så sa hun uff, det tar jo en ahlvtime til time bare å få tiara på plass!!!

Er dette vanlig å få høre fra frisøren, eller er jeg uheldig og skal tenke på å få noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde begge deler og jeg har aldri hørt om at dette ikke er vanlig. Ville heller sagt at det er veldig vanlig. Dette er jo en stor dag og da vil en se mest mulig ut som en prinsesse :wink:

Ikke hør på henne!!

Skrevet

Jeg hadde begge deler og må si at jeg har sett veldig mange andre som har hatt begge deler :)

Min tiara tok det 30 sekunder å få på plass...... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Jeg blander meg inn jeg.. er egentlig fotograf. Jeg tar bilder av brudepar og det er veldig vanlig med både slør og tiara. personlig synes jeg det er flott! Tror ikke hun har helt peiling, og dessuten skal vel hun bare gjøre håret ditt slik du vil den store dagen. Og hvis du vil ha tiara og slør, ja så gjør hun det uten å si noe mer om det.

slør og tiara er uansett flott!!!!

Fotografen

Skrevet

Jeg var på prøvetime hos frisøren i går, jeg skal ha begge deler, men glemte å fortelle henne det før vi var ferdige (glemte helt at jeg hadde med meg tiaraen) og da sa hun bare at det gjorde ingenting, den bare satt hun på til slutt... Tror det er ganske vanlig! Jeg vil i alle fall ha det :)

Skrevet

Jeg skal helt klart ha begge deler!

:riste:

En proff frisør burde ikke etter min mening si noe sånt som det du opplevde, hun skal jo gjøre det på den måten DU vil ha det!

Skrevet
Jeg skal helt klart ha begge deler!  

:riste:  

En proff frisør burde ikke etter min mening si noe sånt som det du opplevde, hun skal jo gjøre det på den måten DU vil ha det!

:Nikke:

Jeg ville nok ha funnet en annen frisør hvis jeg hadde opplevd det der.

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

:o :o :o Hyggelig frisør...

Jeg skal ha begge deler ihvertfall! :enig_animasjon:

Skrevet

Herregud - hadde funnet meg en annen frisør hadde jeg vært deg!

Jeg skal ha begge deler - det er jo ikke noe unormalt ved det!

Skrevet

Enig med de andre her! Finn deg en ny frisør :)

Skal også ha begge deler.

Gjest trådstarter_
Skrevet

Tusen takk for svar! Føler meg litt letta nå, begynte å lure på om det er jeg som er rar:) Jeg går får begge deler, dersom hun sier noe igjen, så bytter jeg frisør.

(og ja, hun er proff, det er en Nikita salong, og hun har ca 10 års erfaring, så der er egentlig rart at hun sa det hun sa)

Gjest Madam Felle
Skrevet
Enig med de andre her! Finn deg en ny frisør :)

Skal også ha begge deler.

:Nikke:

Skrevet

Jeg hadde begge deler hele dagen og var meget godt fornøyd med det. Etter bryllupet vårt har det faktisk ikke vært andre anledninger der det har passet seg for meg å gå med både slør og tiara, så jeg er glad jeg benyttet denne sjansen :-)

Tiaraen min gikk rundt fra øre til øre, og det tok faktisk litt tid å sette den på: frisøren tok seg god tid til å lage et festepunkt i hver ende (tuperte en hårtust og tvinnet den til en liten knott som hun festet med spenner&spray, som så tiaraen ble festet i). Det samme gjorde hun med festet for sløret. - Men det var da aldri spørsmål om det var for mye tid! Fy skam seg til frisøren din, altså :-x

- Håper du finner en annen frisør som er både flink og hyggelig!

Skrevet

Hmmm, merkelig!

Tror ikke den frisøren der er helt med i tiden!!! :-?

Slør og tiara er jo veeeeeeldig vanlig, og det er tross alt du som bestemmer på en slik dag!!!

Skrevet

(og ja, hun er proff, det er en Nikita salong, og hun har ca 10 års erfaring, så der er egentlig rart at hun sa det hun sa)

Nå skal det sies at Nikita er en ganske spesiell kjede, de som går inn for å bli flinke blir det, men resten gror seg fast..! Hvertfall etter min erfaring! Men men.. Jeg kan jo ta feil..
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei! Hadde jeg vært deg hadde jeg bytet frisør. Denne frisøren hørtes eldig uprofesjonell ut spørr du meg....

Som mange andre her inne, så synes også jeg at begge deler er vedig fint. Hilsen gjest som kun er inne på sien og smugtitter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...