AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 Hei! Jeg pusser opp, og får bla et lite rom som skal brukes som kontor/hobbyrom. Her vil jeg gjerne ha noe stilig på gulvet, som ikke koster skjorta. Vi vil ha noe som ENTEN er litt rustikk, ser preget ut, litt mellom-mørk gråfarge, ELLER noe skikkelig fancy fargesprakende noe. Vi har sett litt på laminatgulv, men ikke funnet noe vi liker. Jeg fant noen stillige som så ut som gamle fruktkasser, men mannen min mente det ble for mye skrift og at det kom til å bli irriterende gjentagende. Og ikke funnet noe lminat med kule farger og mønster. ALLE tips mottas med takk! Er det laminat som blir billigst, eller finnes det andre, enda rimeligere alternativer? Trenger ikke være veldig ripesterkt. Gulvteppe er ikke et alternativ. Anonymkode: ca076...705
Solsikke Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 Har du sjekka ut klikkvinyl? Rimelig og bra alternativ med mange valgmuligheter. Det blir mer og mer populært igjen, og vinyl er ikke det det en gang var. 😊
Gjest Walkingdead Skrevet 3. oktober 2017 #3 Skrevet 3. oktober 2017 Parket fungerer jo også. Jeg synes laminat kan bli litt hardt.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #4 Skrevet 3. oktober 2017 18 minutter siden, Solsikke skrev: Har du sjekka ut klikkvinyl? Rimelig og bra alternativ med mange valgmuligheter. Det blir mer og mer populært igjen, og vinyl er ikke det det en gang var. 😊 Takk for tips, skal sjekkes! 17 minutter siden, Walkingdead skrev: Parket fungerer jo også. Jeg synes laminat kan bli litt hardt. Parkett er jo svindyrt!? Har hvertfall enda til gode å finne parkett som ikke er minst dobbelt så dyrt som de rimeligere laminattypene.. Elelrs kan jeg nevne at vi har laminat i mesteparten av huset ellers, og opplever det ikke som spesielt hardt Anonymkode: ca076...705
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #5 Skrevet 4. oktober 2017 Altså, etter å ha googlet klikkvinyl ser jeg at min versjon av "rimelig" tydeligvis er annerledes enn andres Betalte 149,-/kvm for laminatgulvet vi har i store deler av huset, noe særlig mer enn det er ikke aktuelt Anonymkode: ca076...705
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #6 Skrevet 6. oktober 2017 Det finnes mange stilige gulvbelegg nå. Der er det mye å velge mellom! Anonymkode: bdf1f...c81
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 #7 Skrevet 6. oktober 2017 Til et kontor hadde jeg glatt valgt vegg til vegg teppe. Pga kontorstol med hjul. Anonymkode: 6fa4d...18e
Solsikke Skrevet 6. oktober 2017 #8 Skrevet 6. oktober 2017 På 4.10.2017 den 20.04, AnonymBruker skrev: Altså, etter å ha googlet klikkvinyl ser jeg at min versjon av "rimelig" tydeligvis er annerledes enn andres Betalte 149,-/kvm for laminatgulvet vi har i store deler av huset, noe særlig mer enn det er ikke aktuelt Anonymkode: ca076...705 Ok. 😊 hadde jeg vært deg, tror jeg at jeg hadde fulgt med på salg diverse steder, og slått til når noe passende dukker opp. Det hender rett som det er at det er salg på ulike gulv på feks Maxbo, Coop Obs Bygg ol. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå