Gå til innhold

Strømpebukse eller tights eller hva skal en bruke under...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i tvil om hva jeg skal bruke under kjole/skjørtet nå når det begynner å blir kaldere ute. Tenkte jeg skulle bruke litt mer kjoler og skjørt nå før det blir alt for kaldt og er ikke enig med selv hva som er finest og passer best. Jeg vil ikke fryse heller...

Var inne på tanken å bruke ullstrømpebukse og stilongs, men jeg er redd for at jeg kommer til bli kokt hummer når jeg skal sitte inne og jobbe.

Så hva ville du ha vagt? :ac: :mynona:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ullstilongs under tightsen 

eller ha med så du kan bytte når du er ute og inne 

Skrevet

Det kan tas av inne så du slipper bli varm . Er ikke så kald av meg,        så jeg har  ikke begynt med noe under selv .... Men på den virkelig kalde tiden bruker jeg de tykkeste støpebuksene ute, men legger strømpebuksa i skole sekken i timene...

Skrevet

Ullstrømpebukse er det som best kan brukes både inne og ute da det varmer ute, men ikke føles så klamt inne. Det jeg gjør av og til er å ta på strømpebukse for å være inne i, og tar på lange litt tykkere over kneet sokker  som jeg bruker på bussen til og fra jobb. Jeg har også noen lange leggvarmere som jeg har kjøpt på en dansebutikk som jeg kan bruke om vinteren eller til gummistøvler. I den kjølige årstida bytter jeg ofte sko når jeg kommer på jobb og det passer ikke så bra med for tykk strømpebukse inne.

Anonymkode: 504af...8b2

Skrevet

Jeg bruker benklær (gammeldags underbukse) i ull og tykke ullsokker, tar av meg begge deler når jeg skal være inne. 

Anonymkode: 29734...72c

Skrevet

Stermpebukse er alltid mye finere og mer behagelig til skjørt og shorts. 

Prøvd strømpebuksene med fleece inni? De er superdigg. Europris har noen slike nå som er unisex og veldig tykke og varme. Så kan du ha en tynnere strømpebukse under eller stayups. Så blir det for varmt inne. Drar du bare av deg strømpebuksa. Ev. har nikkersstrømper eller leggvarmere utenpå strømpebuksa. De kan du enten dra ned til ankelen eller ta helt av om det blir for mye.

Anonymkode: 2f303...067

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker benklær (gammeldags underbukse) i ull og tykke ullsokker, tar av meg begge deler når jeg skal være inne. 

Anonymkode: 29734...72c

Da har du selvsagt en vanlig truse under (i tilfelle noen misforstår dette).

Anonymkode: 088bd...973

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har du selvsagt en vanlig truse under (i tilfelle noen misforstår dette).

Anonymkode: 088bd...973

Dette innlegget forsto jeg ingen ting av ...  Skræver folk så mye i kjole og skjørt at de avslører hva de har under?

Skrevet

Jeg bruker ullstrømpebukse hele vinteren, og syns det funker både ute og inne. Men når det er ordentlig kaldt, tar jeg ofte på lange ullstrømper utenpå eller noen tynne, lange leggvarmere som jeg kan dra godt oppover låret og ser ut som en strømpebukse når jeg har det på. En venninne bruker i tillegg ullbokser når hun er utendørs i skjørt om vinteren.

Skrevet

Jeg bruker tykke strømpebukser og lange ullstrømper som når meg til lårene over. Så tar jeg enten av strømpene eller bretter de ned om det blir for varmt inne. Er det ekstra kaldt bruker jeg to lag av strømpene eller leggvarmere over. 

Anonymkode: 08dd9...cc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...