Gjest Cocosa Skrevet 3. oktober 2017 #1 Del Skrevet 3. oktober 2017 Er i 13.uke. Har kastet opp flere ganger for dag i flere uker. I dag er første dagen jeg brekker meg flere ganger enn jeg spyr (men spyr like ofte). Kan det være et tegn på at det kommer til å gi seg snart? Gi meg håp og styrke, for nå er jeg så SLITEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #2 Del Skrevet 3. oktober 2017 Kastet opp siden uke 4 og nå i uke 13 og spyr og brekker meg fortsatt så forstår det er fælt. Eneste håpet jeg har er at jeg ikke er dårlig like lenge som mamma som holdt på til jeg var født. Det er veldig forskjellig fra person til person, så man kan ikke gjette når det blir bra. Jeg kjenner flere som plutselig har blitt bra i løpet av en time og ikke vært plaget noe mer, men jeg kjenner også folk hvor det har vært på og av og på igjen. Anonymkode: bc701...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 3. oktober 2017 #3 Del Skrevet 3. oktober 2017 Ga seg sakte men sikkert ila uke 14 her Spydde aldri jeg da, var "bare" kvalm, men en dag fikk jeg i meg en kvart porsjon frokost, neste dag vrengte ikke magen seg etter en yoghurt, dagen etter ble jeg ikke merkvalm etter å ha gått uten mat i to timer, osv.. Men vi er forskjellige, har en venninne som var plaget lenge, mens alle kvinnene i familien min ikke var kvalme en eneste dag i svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #4 Del Skrevet 3. oktober 2017 Er i uke 22, har enda ikke gitt seg. Håpte det skulle gi seg ved 12 uker, så ved 16, så 20.. kan bare tro hvor lei jeg er!! Anonymkode: ec0ec...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
messweather Skrevet 5. oktober 2017 #5 Del Skrevet 5. oktober 2017 Dette ser ikke lovende ut. Har "kun" vært kvalm i en uke (er i uke 8). Får ikke i meg mat og kjenner at frustrasjonen stiger. Kaster opp bare noen nevner mat. Fikk en ukes sykemelding da legen mente det sikkert gikk over etter en uke. Dette har vært lyspunktet i all elendigheten, at det skal gå over fort, men det blir jo ikke bedre! 😫 Føler virkelig med dere som har vært plaget så lenge! For en tapper gjeng😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå