Gå til innhold

Ikke let etter kjæreste alle andre steder enn i nærheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se deg litt omkring i nærheten, kanskje er det en singel mann eller dame i nærheten som det kan være verdt å bli kjent med. Ikke fjas rundt på diverse singelgrupper på facebook og lik bildene og legg dere etter folk som bor halve landet unna liksom. Samme med Tinder, det er mange folk i småbyen som kan være verdt å bli kjent med. 

Kanskje nabojenta eller nabomannen er ålreit å verdt å bli kjent med for eksempel?  Du trenger ikke reise til Alta for å finne en mann når det er flust av menn her i Akershus feks. 

Poenget mitt er, se litt rundt dere. Det er 4 single i gata her jeg bor, og vi enser ikke hverandre...

Anonymkode: 9fff7...6cc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd å forelske meg i flere av de lokale, uten hell. Derimot falt jeg dessverre for en i utlandet. Nå har jeg lyst til å være en kvinne oppvokst i det landet/byen, så hadde et forhold med han vært mer aktuelt. 

Man styrer ikke hvem man får følelser for. Hvordan kan du påstå at man are kan bestemme seg for å like nabomannen? 

Anonymkode: f802c...59a

• Liker 1
Skrevet

Og hvor kleint er det ikke prøve sjekke opp naboen og få avslag? Eller at det funker og så tar slutt? 

Anonymkode: 80876...4db

Skrevet

Jeg har sett både høyt og lavt i nærområdet, jeg, og det var nettopp derfor jeg heller endte opp med noen langveisfra. :fnise:

Anonymkode: 326c0...33c

Skrevet

Har du crush på naboen og håper naboen skal lese dette? 

Jeg fant min kjæreste i et helt annet land og angrer ikke et sekund på det. Er jo en grunn til at jeg ikke ville bli kjæreste med naboen eller noen av de jeg kjente eller så i nærheten, de var rett og slett ikke noe for meg og vekket ingenting i meg. 

Anonymkode: 4b5a3...34c

Skrevet

Har to single menn i gata, i riktig alder også faktisk, men de er overhodet ikke min type noen av dem.:fnise: Det blir fort kleint også da. Vet om mange single i nærområdet, men det blir litt for tett når man da fort har barn i samme klasse og veldig mange felles kjente. Greit å være litt anonym også.

Jeg er enig i at ting er enklere om man finner noen i nærområdet, men man styrer ikke hvem man får følelser for. Jeg er veldig fornøyd over å ha møtt en flott mann nå som bare bor 4-5 km unna, får håpe det varer.:) Før jeg møtte han nå holdt jeg på å gi opp helt, for det var virkelig ikke mulig å finne noen passende kandidater i området selv om det kryr av single menn.

Anonymkode: aeba3...221

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...