AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Del Skrevet 3. oktober 2017 Etter kjøp av alt for dyrt spisebord må jeg kutte utgiftene til stoler, og å betale 3-4000 for en stol er egentlig ikke aktuelt uansett. Var innom jysk og testet flere stoler der som egentlig ar gode og sitte i og ganske fine, men er det noen som har det hjemme og kan dele erfaringer? Hvordan holder de seg? Tåler de mye? Er du fornøyd? Anonymkode: ebcc5...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #2 Del Skrevet 4. oktober 2017 En kamerat av meg kjøpte noen tøytrukne stoler på Jysk. Jeg vet ikke hvilke Jysk-stoler du ser på, men den gang var det tilbud på et sett med et stort spisebord og 6 slike stoler. Dette er noen år siden og jeg husker ikke hva han betalte. De var greie i begynnelsen, men så begynte tøyet/puten å flate ut slik at man til slutt følte at man satt helt nede på trerammen. Han klaget en del på det, og jeg har også vært der og prøvd de i ettertid. Jeg har noen nesten identiske stoler fra IKEA som heter "Henriksdal" som fortsatt holder seg og med like mye spenst i stoffet. De koster 625kr/stk med tøy (finnes også dyrere i skinn) og fåes i flere farger. Når det kommer til billige møbler så har jeg faktisk best erfaring med Ikea. Hos Ikea synes jeg at selv de billige tingene holder seg veldig bra. Det virker som de er mer nøye med hva de tar inn av billige produkter enn andre kjeder. Man får ikke ting som bøyer seg, går opp i liming, blir lealaust osv, de holder seg som det skal. Jeg har kjøpt veldig mange kontorstoler på Jysk, og alle har etter en tid begynt å svikte på ulike måter, enten det er hjulene, trekket som rakner eller senkemekanismen som kollapser. Men så kjøpte jeg til slutt én billig kontorstol på IKEA, og den har jeg fortsatt, god som ny. Anonymkode: 07bf9...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svigermor Skrevet 4. oktober 2017 #3 Del Skrevet 4. oktober 2017 Det meste fra Jysk er bare dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #4 Del Skrevet 4. oktober 2017 Jeg vil tro de sikkert har gode produkter på Jysk også, men da må man nok opp i pris for å slippe unna de billige tingene med den kjipeste kvaliteten. Det kommer og litt an på hvilken type produkt man kjøper. Spisebordet til han kameraten min er fortsatt like bra som det var. Det skal jo litt til å klare å lage et spisebord som faller fra hverandre. Men kjøper man f.eks. en billig skuffeseksjon med kjipt skinnesystem og tynne bunner, så kan man være sikker på at det begynner å falle fra hverandre. Da ville jeg satset på IKEA, det varer i det minste.. Anonymkode: 07bf9...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #5 Del Skrevet 4. oktober 2017 Jysk er siste plassen jeg ville kjøpt møbler Anonymkode: 49056...2a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinnieM Skrevet 4. oktober 2017 #6 Del Skrevet 4. oktober 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jysk er siste plassen jeg ville kjøpt møbler Anonymkode: 49056...2a6 Hvorfor mener du det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 7. oktober 2017 #7 Del Skrevet 7. oktober 2017 Familiemedlem kjøpte stoler fra Jysk til et kollektiv han leier ut. Når vi monterte stolene var de dårlig kvalitet, skeive osv. Når vi leste bruksanvisningen stod det at stolene kun tålte max 50 kg. - det vil si absolutt ingen voksne mennesker. Tok dem tilbake til Jysk, de visste heller ikke om dette men tok dem selvfølgelig inn igjen. Personlig så holder jeg meg på Ikea.... eller man kan gå på loppis eller finn og skaffe seg brukte billige stoler av god kvalitet som man kan pusse litt opp selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 7. oktober 2017 #8 Del Skrevet 7. oktober 2017 Møbler hos Jysk er alltid dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 7. oktober 2017 #9 Del Skrevet 7. oktober 2017 På 4.10.2017 den 16.14, MinnieM skrev: Hvorfor mener du det? Det var ikke jeg som skrev over men er helt enig. Har inntrykk av dårlig kvalitet, ikke pent design og liker meg simpelt hen ikke der. Det betyr ikke at alt er like ræva, det betyr bare at jeg syns det er kjipe greier der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #10 Del Skrevet 7. oktober 2017 Jeg har stoler fra jysk. Med sånn fake sort skinn trekk. Tok en dag før skinnet på to av stolene var ødelagt. Så de tålte ikke særlig mye. Passa nok mest til pynt. Anonymkode: 23bcc...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2017 #11 Del Skrevet 7. oktober 2017 Kjøpte kjøkkenbord og -stoler på Jysk da jeg kjøpte vi kjøpte for første kåk. En av oss var student og vi hadde ikke akkurat flust med penger, så vi sparte der vi kunne. Bordet kostet 200 kr og stolene 75 kr pr stk. Det var akkurat så crappy kvalitet som vi kunne forvente, men det holdt jo en periode til vi hadde råd til noen bedre Anonymkode: 6debb...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå