AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 Hei Startet på efexor 75 mg for noen dager siden, mot sosial og panikkangst. Noen som har erfaring med denne? Merket noen bivirkninger disse dagene og lurer på om dette vil gi seg? Når kan jeg regne med at angsten blir borte? Anonymkode: 17739...95d
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Startet på efexor 75 mg for noen dager siden, mot sosial og panikkangst. Noen som har erfaring med denne? Merket noen bivirkninger disse dagene og lurer på om dette vil gi seg? Når kan jeg regne med at angsten blir borte? Anonymkode: 17739...95d Snakk med apoteket. Vi har ikke medisinsk kompetanse til å svare på dette Anonymkode: 89517...a2e
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #3 Skrevet 3. oktober 2017 Jeg ble impotent når jeg gikk på de. Ikke mindre kåt, bare ikke mulighet for å gjøre noe med det. Seponerte en periode fordi jeg fikk uhyre vondt i magen. Etter en stund begynte jeg på de igjen, da gikk det bra. Ingen mer impotens heller. Anonymkode: a8737...673
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #4 Skrevet 3. oktober 2017 jeg mistet nattesøvnen de fem ukene jeg gikk på dem(siste uken brukte jeg imovane) fikk forstoppelse og mer uro, og sexlyst var totalt vekk. legen var klar på at dette ikke passet for meg. synd, for jeg hadde håpt på et bedre liv med mindre angst. Anonymkode: 4c596...e03
Gjest Walkingdead Skrevet 3. oktober 2017 #5 Skrevet 3. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Startet på efexor 75 mg for noen dager siden, mot sosial og panikkangst. Noen som har erfaring med denne? Merket noen bivirkninger disse dagene og lurer på om dette vil gi seg? Når kan jeg regne med at angsten blir borte? Anonymkode: 17739...95d Det er alltid bivirkninger spesielt i begynnelsen. Du må gi det tid.
Gjest Walkingdead Skrevet 3. oktober 2017 #6 Skrevet 3. oktober 2017 Og du må lese pakningsvedlegget.
Poppzy Skrevet 3. oktober 2017 #7 Skrevet 3. oktober 2017 Gikk på de i 5 år. Hadde mange bivirkninger, men jeg bruker å reagere på de fleste medisinene jeg har gått på. Vi er veldig forskjellige. Noen merker ingenting og får ingen bivirkninger, mens andre merker de veldig godt og får mange bivirkninger. Jeg la på meg mye da jeg gikk på de. Gikk ned 10 kg da jeg sluttet med dem. Hadde mye veske i kroppen. Hvor lang tid det tar før de virker tror jeg også er forskjellig. Les pakningsvedlegget. Der står det nok eller hør med apoteket. De slår villig opp i felleskatalogen og forklarer deg.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #8 Skrevet 5. oktober 2017 Jeg startet på disse for litt over et år siden. Startet på 75mg og trappet rolig opp. Innen julen var jeg på 150, og der står jeg enda. Jeg føler jeg har fått tilbake livet mitt, endelig fungerer jeg slik jeg alltid har ønsket. Har omtrent ikke hatt noen angst siden jul. Da jeg startet på de mistet jeg matlysten og gikk ned et par kilo, dette gikk seg til etterhvert. Jeg hadde også noe hodepine og slet litt med innsovning. Innen julen var alt dette stabilisert. Jeg har aldri hatt det bedre, føler meg helt som "meg selv", bare uten den engstelige biten av personligheten min er så og si borte. Er utrolig glad jeg tok sjansen (har alltid nektet medisiner tidmigere). Bare spør hvis du lurer på noe mer. Anonymkode: f51bb...968 1
Miruluna Skrevet 5. oktober 2017 #9 Skrevet 5. oktober 2017 På 3.10.2017 den 19.19, AnonymBruker skrev: Snakk med apoteket. Vi har ikke medisinsk kompetanse til å svare på dette Anonymkode: 89517...a2e Hva vet du om det?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #10 Skrevet 5. oktober 2017 Bivirkningene skal gi seg etter 3-4 uker Anonymkode: 191d9...037
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #11 Skrevet 5. oktober 2017 De ga seg aldri på meg. Jeg ble bare værre av effexor. Anonymkode: 191d9...037 1
Gjest 123Sol Skrevet 5. oktober 2017 #12 Skrevet 5. oktober 2017 Mista matlyst totalt av de pillene så måtte slutte med dem.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #13 Skrevet 5. oktober 2017 Gått på dem flere ganger og er tilbake på dem igjen. Eller den rimelige varianten som heter venlafaxin. Synes den fungerer utrolig raskt på angst i motsetning til ssri. Den fungerer dog ikke som en snri før man er oppe i min. 150 mg. Søvnighet og nattesvette har vel vært de mest plagsomme symptomene jeg husker fra tidligere. Og seponeringen er ille. Men heller det enn å leve et halvveis liv... prøver å denne gangen ta dem på kvelden for å se om det kan forbedre bivirkningene. Anonymkode: 8768d...fa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå