AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 Det lurer jeg på. En ting er barn og ungdom, men at voksne folk gjør det??? Hadde akkurat hentet datteren min i barnehagen og vi dro på Burger King for å hente takeaway. Mens vi satt der å ventet la jeg merke til 4 folk på bordet ved siden av oss. Hu ene glodde stygt på meg og målte meg opp og ned med blikket før hun sa "fin genser" med en spydig stemme. De 3 andre begynte å le. Javel så var ikke gensern jeg har på meg idag bra nok for denne dama og vennene hennes, men hvorfor greier enkelte folk å spy ut av seg sånne ting? Jeg kunne aldri gjort det, og hvis noen av venna mine hadde sagt noe sånt til et annet menneske hadde jeg bedt henne holde kjeft, og i hvertfall ikke ledd med henne. Dette var jenter og gutter jeg tipper var sånn rundt 25-30 år gamle. Følte meg utrolig liten og tror jeg stapper denne genseren min så langt bak i klesskapet som er mulig å komme Anonymkode: b628f...4f1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 Finn frem den genseren igjen og lær deg å forsvare deg. Noen folk er idioter som kun forstår kun sitt eget språk. "Liker du den ikke? Beklager: hadde jeg visst jeg skulle treffe en person som deg i dag ville jeg selvsagt valgt en annen. Din er forresten veldig fin! Har du fått den av sugardaddyen din? " osv,osv,osv. Bruk fantasien: angrep er beste forsvar. Anonymkode: bdeb0...a79
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #4 Skrevet 4. oktober 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Finn frem den genseren igjen og lær deg å forsvare deg. Noen folk er idioter som kun forstår kun sitt eget språk. "Liker du den ikke? Beklager: hadde jeg visst jeg skulle treffe en person som deg i dag ville jeg selvsagt valgt en annen. Din er forresten veldig fin! Har du fått den av sugardaddyen din? " osv,osv,osv. Bruk fantasien: angrep er beste forsvar. Anonymkode: bdeb0...a79 Jeg ser egentlig ikke hvorfor man skal legge så mye energi i en tilfeldig idiot på gata. Jeg forstår godt at TS blir påvirket av slike mennesker. Hvem blir ikke det? Man kan fint si ifra, men da på en saklig måte, men det beste er nok å heve seg over det og se på dem som nettopp idioter. Noen mennesker kan være uforutsigbare, så hvordan disse menneskene hadde reagert etter en slik respons er vanskelig å vite. Noen kan bare latterliggjøre en enda mer og le av det du sier, andre kan ta drittslengingen på et høyere nivå og noen kan faktisk bli så provosert at de tar det enda lenger. Anonymkode: 5ac07...c41
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #5 Skrevet 4. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser egentlig ikke hvorfor man skal legge så mye energi i en tilfeldig idiot på gata. Jeg forstår godt at TS blir påvirket av slike mennesker. Hvem blir ikke det? Man kan fint si ifra, men da på en saklig måte, men det beste er nok å heve seg over det og se på dem som nettopp idioter. Noen mennesker kan være uforutsigbare, så hvordan disse menneskene hadde reagert etter en slik respons er vanskelig å vite. Noen kan bare latterliggjøre en enda mer og le av det du sier, andre kan ta drittslengingen på et høyere nivå og noen kan faktisk bli så provosert at de tar det enda lenger. Anonymkode: 5ac07...c41 Løsningen er bare å le av dem og så fortsette med sitt? For det er unektelig tåpelig oppførsel? Anonymkode: 48c18...585
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2017 #6 Skrevet 4. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Løsningen er bare å le av dem og så fortsette med sitt? For det er unektelig tåpelig oppførsel? Anonymkode: 48c18...585 Ser ikke hvorfor du siterer meg. Jeg har ikke skrevet dette. Anonymkode: 5ac07...c41
Gjest Froning Skrevet 4. oktober 2017 #7 Skrevet 4. oktober 2017 (endret) Løsningen er vel å tvinge deg selv til ikke bry deg for så å ignorere. Å ta igjen for noe sånt, le/håne eller slenge med leppa høres mye bedre ut enn det er. In real life fremstår man som en fjortenåring som beit på agnet og tok seg nær av kommentaren som må "ta igjen" Fordi å stå opp for seg selv er ikke alltid synonymt med "å ta igjen" Endret 4. oktober 2017 av Froning
Gjest Froning Skrevet 4. oktober 2017 #8 Skrevet 4. oktober 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Finn frem den genseren igjen og lær deg å forsvare deg. Noen folk er idioter som kun forstår kun sitt eget språk. "Liker du den ikke? Beklager: hadde jeg visst jeg skulle treffe en person som deg i dag ville jeg selvsagt valgt en annen. Din er forresten veldig fin! Har du fått den av sugardaddyen din? " osv,osv,osv. Bruk fantasien: angrep er beste forsvar. Anonymkode: bdeb0...a79 Og hvis man skal ta igjen.... Gjør det med litt mer klasse en dette her..
DonutEater Skrevet 4. oktober 2017 #9 Skrevet 4. oktober 2017 5 minutter siden, Froning skrev: Og hvis man skal ta igjen.... Gjør det med litt mer klasse en dette her.. Du mener slik? Få øyekontakt med tullingene og bare:
Gjest Froning Skrevet 4. oktober 2017 #10 Skrevet 4. oktober 2017 1 time siden, DonutEater skrev: Du mener slik? Få øyekontakt med tullingene og bare: Nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå