AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 Beklager om dette er under feil emne. Både far og jeg har opparbeidet meg fulle rettigheter til foreldrepermisjon, som starter i begynnelsen av januar 2018. Jeg har gått på engasjement de 3 siste årene (100%), og denne går da ut under permisjonen. Foreløpig ser det ikke ut som om de kommer til å fornye denne, da de kutter ned på folk. Dette vil si at jeg ikke har noe jobb å gå tilbake til etter endt permisjon (skal selvfølgelig bruke tiden under permisjon godt til å søke nye jobber!) Spørsmålet mitt er egentlig, hvordan burde vi fordele permisjonen? Jeg har jo opparbeidet meg fult med feriepenger til neste år (selvom jeg ikke har jobb å gå tilbake til). Er det like greit at jeg bare tar all permisjon først, også tar far sine 10 uker etter min permisjon? Eller finnes det en annen måte vi burde løse det slik at jeg kan gå "lengst" mulig hjemme? Får vel mest sannsynlig ikke barnehageplass januar 2019 heller... Sikkert dumme spm jeg stiller, men dette er helt nytt for meg, og jeg blir bare så forvirret! Og selvfølgelig en smule stresset når jeg ikke har noen jobb å gå tilbake til.. Takk for svar. Anonymkode: d2727...bc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå