AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 Hadde forsøk 3 på en prøve igår og strøk på den- så om jeg ikke får fjerde forsøk innvilget må jeg bytte kull. Føler jeg har skuffet meg selv, familien min, barna mine og daten min som har hjulpet meg sååå mye med å øve, jobben min (da jeg går i en rekrutterings stilling) og ikke minst meg selv. Ble alenemor for et år siden, jobber fulltid i tillegg og klarer liksom ikke prestere lengre. Skulle egentlig starte praksis i morgen men det er nå satt på is. Klarte alle vanskelige spørsmål igår og bommet ironisk nok på et enkelt spm da jeg leste oppgaven feil. Har vært forbanna på meg selv og har ikke sovet i natt. Har ferie fra jobb nå i fem uker. Har revurdert hele dette studiet faktisk, men er egentlig halvveis til jul. Hva i helvete gjør jeg nå? Folk har sendt meg mld hvordan det gikk igår men jeg er så flau at jeg ikke har svart. Er dette verdens undergang? Det føles slikt ut. Lovde min date å sende mld når jeg hadde tatt den, men har vært så langt nede at jeg ikke har sendt han melding engang. Føler meg dum og ubrukelig. Anonymkode: 33927...917
Drakan Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 Det går bra, alle kan gjøre feil. Det er menneskelig, ingen er perfekt. Du har gjort hva du kunne. Fortell typen din det i alle fall, så kan du ta det fra der. Det er flere som kan få hjernteppe ved prøver, så ikke føl det for ille. Betyr bare at du gjorde en god innsats og ville gjøre ditt beste. Stresset bare tok overhånd. Lykke til, skjønner du er skuffet, men du gjorde en god jobb. Det er alltids en neste gang.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #3 Skrevet 3. oktober 2017 Har du ferie fra jobb pga at du skal ut i praksis? Så kjip situasjon... Verdens undergang er det vell ikke, men skjønner at det føles veldig vanskelig ut! Kanskje du må revurdere å jobbe 100% ved siden av studier, i stede for å revurdere selve studiet? Hva slags studie er det? Er det lagt opp til 100% jobb ved siden av? Mulig å kutte ned på jobbingen og søke om stønad fra lånekassen? En på mitt kull fikk disp til å starte praksis med en eksamen ikke bestått. Hadde 4. forsøk på den eksamen 3 uker inn i praksisen og hvis han ikke besto den måtte han ha sluttet. Men han besto da heldigvis. Kanskje du også kan søke disp, samtidig som du søker om 4. forsøk på den eksamen du mangler. Anonymkode: 7ab04...e33
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #4 Skrevet 3. oktober 2017 Er dette et helsefagligstudie? Minner meg litt om medikamentregning, dog det er en eksamen som mange stryker på og man må ha alt rett. Du er ikke dum. Kanskje du rett og slett ikke presterer bra på slike prøver. Kanskje formen ikke var på toppen og det resulterte i at du overså den ene feilen. Men nei, det er ikke verdens undergang. Motgang er bra og viser at du har god stå på vilje. Ikke gi opp. Du har kommet så langt, og hvis du ikke får et fjerde forsøk, så får du bare begynne på nytt Anonymkode: cb355...473
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #5 Skrevet 3. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er dette et helsefagligstudie? Minner meg litt om medikamentregning, dog det er en eksamen som mange stryker på og man må ha alt rett. Du er ikke dum. Kanskje du rett og slett ikke presterer bra på slike prøver. Kanskje formen ikke var på toppen og det resulterte i at du overså den ene feilen. Men nei, det er ikke verdens undergang. Motgang er bra og viser at du har god stå på vilje. Ikke gi opp. Du har kommet så langt, og hvis du ikke får et fjerde forsøk, så får du bare begynne på nytt Anonymkode: cb355...473 Medikament regning ja, vernepleie. Anonymkode: 33927...917
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #6 Skrevet 3. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Medikament regning ja, vernepleie. Anonymkode: 33927...917 Uff, det er noe pes. Gruer meg til den! MEN jeg håper at du får et fjerde forsøk (noe jeg regner med at du får). Det som er positivt er at du har sååå mye mer tid til å øve og bestå denne forbanna prøven Som de andre har nevnt, kan du jobbe mindre? Anonymkode: cb355...473
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #7 Skrevet 3. oktober 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, det er noe pes. Gruer meg til den! MEN jeg håper at du får et fjerde forsøk (noe jeg regner med at du får). Det som er positivt er at du har sååå mye mer tid til å øve og bestå denne forbanna prøven Som de andre har nevnt, kan du jobbe mindre? Anonymkode: cb355...473 Nei desverre. Er alene med barn, har dyr husleie osv. Mye utgifter. Jobbet 75% i begynnelsen av studie og det var egentlig passe- men da hadde jeg samboer. Anonymkode: 33927...917
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå