ViljaH Skrevet 5. oktober 2017 #41 Del Skrevet 5. oktober 2017 3 timer siden, Biloba skrev: Partogrammet har jeg, der står det ikke noe. Dvs at det står at epidural ble bestilt, men heller ikke da spurte hun meg noe om smerter, eller ble noe mer deltagende i påvente av epiduralen. Fikk aldri epidural pga at anestesilegen var opptatt heldigvis, det jeg egentlig trengte var en jordmor som brydde seg, informasjon og råd. Ah, men da hadde du dårlig jordmor og jeg god jordmor. Jeg var veldig fornøyd med min, hun hørte på mine ønsker og var oppmerksom og omsorgsfull. Føderommet hadde eget bad med badekar, hun dempet taklyset, tente telys, holdt seg mest i føderommet mens hun fulgte med derfra til det ble mer action. Når hun kom inn og så til meg så gikk hun stille og rolig, snakket med lav stemme så jeg fikk konsentrere meg. Jeg er sånn at fokus går innover og vil være i fred i åpningsriene. Men vil ha jordmor til å lede utdrivingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2017 #42 Del Skrevet 5. oktober 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller styrken på smertene. Det er ingen logikk i at eneste forskjell på fødselssmerter er subjektiv oppfattelse av smertene, det er mer sannsynlig at man, i tillegg til smerteterskel, også har opplevd ulik smertestyrke. Noen har faktisk enklere og mindre smertefulle fødsler mens andre har hardere og mer smertefulle fødsler. Men det er dessverre slik at mange som opplevde fødselen som enkel liker å innbille seg selv at deres fødsel var akkurat like vond, de tåler bare mer enn andre. Alltid godt å få skryte litt av seg selv og samtidig dytte andre litt ned. Anonymkode: 55e20...9c4 Det er veldig synd om noen, som du sier, velger å skryte av seg selv og samtidig dytte andre ned. Jeg hadde svært sterke smerter under fødsel. Menssmertene mine har alltid vært lette til moderate. Jeg opplever smerter av forskjellige typer svært sterkt og intenst. Anonymkode: a44d4...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå