Gå til innhold

Parfyme daglig? eller til fest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere parfyme til daglig? Eller er det bare til fest og spesielle anledninger? 

Fikk høre at ei venninne bruker det ikke... har alltid gjort det jeg, fra barneskolen av. Hverdag. Så da lurer jeg på, hvor vanlig er det å ikke bruke det? 

Anonymkode: 2771d...7c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går litt i puljer. Om jeg sminker meg bruker jeg det som oftest, om jeg er i en periode der jeg ikke sminker meg så bruker jeg det ikke.

Anonymkode: a03ba...baa

Skrevet

Bruker det aldri til daglig , og veldig sjeldent til fest. Bruker parfyme i snitt kanskje 4 ganger i året. 

Anonymkode: 3ff52...72e

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker daglig. Men ikke mer en ett par sprayer :)

Anonymkode: 8a7a7...fa0

• Liker 1
Skrevet

Bruker det på fest en gang i blant, men ikke i det daglige

Anonymkode: 5e869...339

Skrevet

Bruker parfyme daglig, men prøver å holde bodylotion og deodorant så luktfritt så uparfymert som mulilg. (Og maks en dusj fra parfymeflaska.) 

• Liker 1
Skrevet

Bruker det til fest, eller spesielle anledninger som date, eller ut å spise middag hvor man pynter seg litt, men ikke til hverdags..

Anonymkode: ba25a...7a0

Skrevet

Bruker det daglig. Er like rutine som å ta på deo.

Anonymkode: a2ce1...84f

Skrevet

Kun til fest. Er veldig var for lukter og får passe noia av folk som bruker parfyme til hverdags på jobben.

Anonymkode: 88325...725

• Liker 6
Skrevet

Jeg bruker aldri parfyme.

• Liker 3
Skrevet

Bruker det hver dag, men har da de friske bodymistene fra VS, også sparer jeg de sterkere parfymene til fest. 

• Liker 1
Skrevet

Ja pleier å bruke litt hver dag som regel. Har parfymen stående i kjøleskapet så den skal holde best mulig på kvaliteten og duften. 

Anonymkode: 4c15c...ea3

Skrevet

Bruker ikke parfyme.

Anonymkode: 3554d...751

• Liker 2
Skrevet (endret)

Bruker ikke parfyme til hverdags, og sjelden til fest. Bruker heller en dusjsåpe med god lukt. 

Endret av Nori
Skrevet

Bruker det hver dag, enda jeg jobber innen helse. 1-2 sprut.  Issey Miyake Lèau  D`issey.  Veldig lett og frisk.  Bruker mer eller andre parfymer til fest men ikke tunge og søte dufter. Hater slike dufter. 

Skrevet

Bruker clean warm cotton hver dag. 

Anonymkode: 7fb79...e21

• Liker 1
Skrevet

Bruker det aldri, og bruker kun uparfymerte såper og kremer. Får migrene av å ta bussen fordi folk stinker av så mange forskjellige parfymer. 

Anonymkode: 13105...8ca

• Liker 4
Skrevet

Her brukes det kun i helger eller hvis jeg skal noe på kvelden. Jobber i barnehage så vi har ikke lov til å bruke det på jobb pga allergi. Husker når jeg gikk på skolen, da kunne jeg bruke opp ei flaske på noen måneder. Nå har jeg de stående i årevis siden det brukes så sjelden!

Anonymkode: 9d342...664

Skrevet
7 minutter siden, Mystix skrev:

Bruker det hver dag, enda jeg jobber innen helse. 1-2 sprut.  Issey Miyake Lèau  D`issey.  Veldig lett og frisk.  Bruker mer eller andre parfymer til fest men ikke tunge og søte dufter. Hater slike dufter. 

Det er ikke greit! 

Anonymkode: 9d342...664

• Liker 9
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker det daglig. Er like rutine som å ta på deo.

Anonymkode: a2ce1...84f

Slik er det for meg også. Aldri tenkt over at noen sjeldent bruker det! Det har på en måte alltid vært en selvfølge for meg. 
Ifølge denne tråden så er det ganske så blandet. 

Selv så er jeg sensitiv for sterke lukter.  
Bruker parfymeri dusjsåpe, sjampo, balsam, deo og hudkrem. Eneste som har lukt er parfymen. Den er også ganske svak. Bruker 1 halv sprut bare, da det er mer enn nok. 
Bruker denne. 
DKNY-Fresh-Blossom-EDP-30ML-559199.jpg

-ts

Anonymkode: 2771d...7c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...