AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 Inspirert av tråden om man syns pappaen sin er kjekk. 1. Syns du at dine foreldre er pene? Begge to, eller kun far/mor? 2. Syns du at du er pen? Hadde vært interessant å se. Prøv å svare objektivt. Anonymkode: 398d9...a0d
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 Svarer selv først da: 1. Syns pappa var kjekk når han var yngre, og mamma var veldig pen da hun var yngre (jobbet som modell bl. a.). 2. Nei. Anonymkode: 398d9...a0d
FluffyJuggernaut Skrevet 3. oktober 2017 #3 Skrevet 3. oktober 2017 (endret) Jeg syns mine foreldre er pene, ingen av de ser ut som modeller, men begge er mer en alminnelig pen. Jeg er verken stygg eller pen, jeg er ett menneske som er midt på treet med sminke. Endret 3. oktober 2017 av Elliespelli 1
Gjest NotNaomi Skrevet 3. oktober 2017 #4 Skrevet 3. oktober 2017 (endret) Hele familien min er og mest var,pene! Jeg er helt gjennomsnittlig,men fornøyd jeg da. Har sett at et bra utseendet hjelper lite om en sliter. Så for hva det er verdt. Presten sa tilmed at moren vår var sjeldent pen,og så så han på mine søsken og tantunger og ja,og sa :-og det ser vi har gått i arv! Så kastet han bare sånn kort blikk på meg mens han dvelte ved de andre Dette skjedde i min mors begravelse altså. Endret 3. oktober 2017 av NotNaomi
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #6 Skrevet 3. oktober 2017 Pappa er en 6'er og mamma en 7'er. Jeg er en 5,7'er. Anonymkode: 6a60b...1a1 1
Elaine Marley Skrevet 3. oktober 2017 #7 Skrevet 3. oktober 2017 Ja, det synes jeg, men synes ikke at jeg er pen selv. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. oktober 2017 #8 Skrevet 3. oktober 2017 Min far er noe av det styggeste jeg har sett, både utseende og personlighet. Min mor er helt vanlig. Jeg føler jeg ser helt vanlig ut.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #9 Skrevet 3. oktober 2017 Ja, begge er pene. Mamma var modell som ung også. Jeg er ikke like pen som dem. Anonymkode: b367c...706 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #10 Skrevet 3. oktober 2017 Hva skiller en 5/10 fra en 10/10? Dere som sier dere ikke er pene hvor på skalaen føler dere at dere ligger? Anonymkode: cdb22...193
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #11 Skrevet 3. oktober 2017 Pappa var det man kan kalle kjekk og mamma pen. Begge hadde draget på motsatt kjønn. Pappa var en rundbrenner og gjorde tre damer gravid samtidig. Han valgte min mor og hun såret mange menn. Har draget selv også men jeg innleder ikke forhold så lett som mamma gjorde og liker ikke å såre folk. Anonymkode: 89625...3f3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #12 Skrevet 3. oktober 2017 Mamma er svært pen på alle måter. Nydelig ansikt og kropp og tykt langt hår. Pappa sitt ansikt er ikke så fint (huff så slemt at jeg skriver det) men han er veldig høy og kraftig benbygging, så han er veldig maskulin og attraktiv på den måten synes jeg. Jeg synes jeg er veldig pen, men det er veldig rart å skrive det, så tar den som anonym... Anonymkode: cf129...0c8 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #13 Skrevet 3. oktober 2017 Vi er helt gjennomsnittlige. Ikke stygge, ikke pene. Du kan sikkert se meg ti ganger før du innser at du har sett meg før, men du kan også hilse første gang siden jeg ligner på «noen» du har kjent en gang. Jeg pleier å si at mitt perfekte yrke ville vært bankraner. Trenger ikke maske eller noenting. Anonymkode: 82d83...c84 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #14 Skrevet 3. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva skiller en 5/10 fra en 10/10? Dere som sier dere ikke er pene hvor på skalaen føler dere at dere ligger? Anonymkode: cdb22...193 Jeg vil si jeg er 3/10. Er ikke deformert/ser syk ut eller noe, men har lite flatterende trekk og dårlig hud. Hadde veldig draget da jeg var yngre og er gift nå, men føler det har gått nedover. Var kanskje 7/10 som ungdom. Anonymkode: 398d9...a0d
Cata Skrevet 3. oktober 2017 #15 Skrevet 3. oktober 2017 Nei, både mine foreldre og jeg var/er helt gjennomsnittlige. Ikke spesielt pene, men heller ikke så ille at vi går i kategorien stygge.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #16 Skrevet 3. oktober 2017 Pappa er veldig pen, klassisk kjekk mann. Kunne vært modell. Mamma har et mer spesielt utseende, men er også vakker. Jeg synes jeg selv er pen ja, fått det beste fra begge verdener. Mine søsken er også pene. Anonymkode: 8c49d...475
Anoia Skrevet 3. oktober 2017 #17 Skrevet 3. oktober 2017 I følge bilder jeg har sett var mamma og pappa veldig pene som unge. De begynner å bli gamle nå og bærer jo preg av det, men begge ser betydelig yngre ut enn de er. Selv er jeg sånn passe pen tror jeg. Ikke av de vakreste, men litt over gjennomsnittet (anslått utifra hva de rundt meg sier og hva jeg selv klarer å bedømme objektivt sett). Har et litt "rart" utseende med fremtredende trekk også, så noen synes nok jeg er dritstygg, men jeg er sånn passe høy, passe slank og med omtrentlig symmetriske trekk. Tror uansett jeg har arvet det unge utseendet til foreldrene mine, for alle måper når jeg sier hvor gammel jeg er.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #18 Skrevet 3. oktober 2017 Mindre foreldre er pene. Jeg ble ofte forsøkt sjekket opp da jeg var yngre og singel...og veldig ofte kaldt pen. Jeg synes selv at jeg var pen. Ikke den aller vakreste, men pen. Nå er jeg nesten 40, og en helt normal utseende voksen dame. Ungdom er skjønnhet i mine øyne. Jeg er glad for å ha vært så heldig, jeg innrømmer at jeg ser at det ga meg fordeler og spennende eventyr. Men, la meg avslutte med klisje, for meg er indre skjønnhet mye viktigere, det er det som har betydd noe for meg når det gjelder menneskene jeg har omgitt meg med og omgir meg med. Jeg synes at ekte skjønnhet kommer innenifra. Anonymkode: 5aed1...7a0 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #19 Skrevet 3. oktober 2017 Far :veldig pen, symmetrisk høy og mørk mor: veldig pen i 20 -30 åra. jeg: søt som toldler, nesten stygg som unge, mindre pen i tenåra, pen etter . Bruker aldri sminke.. Anonymkode: ea2d7...a44
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #20 Skrevet 3. oktober 2017 1. Ja, både mor og far var ganske pene når de var yngre. 2. Ja, vil da si det. Ville kanskje ikke beskrevet meg selv som vakker etc, men når man får høre det relativt ofte må det jo være noe i det 😅 Anonymkode: 173ff...b66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå