Gå til innhold

Slitsomt å date!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Avsluttet med en jeg datet,han ble veldig på og ville ikke at vi ikke skulle gi opp hverandre.

men jeg føler han gjør så lite innsats for å treffes og avlyser ofte i siste liten,dette gjør meg utrolig frustrert. 

Har sagt ifra flere ganger,men virker ikke som det går inn. 

Han kan ikke være veldig redd for at jeg skal dra tenker jeg når han gir så lite! 

Vi er jo enige om at vi tar det med ro å ikke haster inn i noe forhold med det første,men så snodig at han tror jeg gidder å fortsette å date,når vi så sjeldent får noe som helst tid sammen🙄

jeg har flere andre som ville gitt hva som helst for å få meg,som virkelig tar mye kontakt og gir masse av seg selv,men han som jeg vil ha gir minimalt! 

Jeg gir opp dating..De jeg avviser blir enda mer gira og gir seg ikke. Orker ikke spille spill å være avvisende mot han jeg liker,for at han skal like meg mer..hva er logikken i det liksom? 

Å hvorfor ville han ikke bare godta at vi går hver vår vei hvis han tydeligvis ikke er såå intressert som han sier? 

Blir ikke klok på han der,snodig oppførsel..

Anonymkode: 39af2...153

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du har datet samme fyr som meg. Han avlyste avtaler og glemte dem også, etter bare noen få uker. Det gadd jeg ikke. Man er enten ikke interessert, eller så har man noen ting man trenger å bearbeide når man holder på sånn. Kjærestemateriale er man i alle fall ikke.

Anonymkode: 239b5...201

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du har datet samme fyr som meg. Han avlyste avtaler og glemte dem også, etter bare noen få uker. Det gadd jeg ikke. Man er enten ikke interessert, eller så har man noen ting man trenger å bearbeide når man holder på sånn. Kjærestemateriale er man i alle fall ikke.

Anonymkode: 239b5...201

Haha!

Sant! Veldig irriterende!

snodig at de gidder å holde på sånn!!

heldigvis har jeg nok vett til å ikke finne meg i sånt tull!

Anonymkode: 39af2...153

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...