AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #1 Skrevet 3. oktober 2017 Ser annonser her og der. Har noen handlet der? Hvordan er kvaliteten? Er de seriøse? Anonymkode: c8cf3...001
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #2 Skrevet 3. oktober 2017 Det er ebay bare med et annet navn. Anonymkode: 5b2f4...a85
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #3 Skrevet 3. oktober 2017 Har hatt 4 kjøp, av ting anbefalt i ebay-gruppene på facebook.. Og sier; aldri mer! Om man trodde eBay var crap, er wish enda dårligere spør du meg! Anonymkode: c1ecd...607
Sirah Skrevet 3. oktober 2017 #4 Skrevet 3. oktober 2017 Wish er gøy, men det er jo mye søppel der da. Litt som e-bay, du kan få ok ting og du kan få crap. Jeg har kjøpt en del mobildeksler og lignende og vært storfornøyd. Wish er egentlig litt som ebay. Du får det du betaler for.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #5 Skrevet 3. oktober 2017 Jeg har ikke hatt noe problem med wish. Det kommer vel ann på hva man kjøper. Jeg kjøper ofte symaskintilbehør og strikkepinner og heklenåler. Jeg er kjempe fornøyd. Bruker Klarna i stedet for å betale med en gang Anonymkode: 315cb...ac6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #6 Skrevet 3. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hatt 4 kjøp, av ting anbefalt i ebay-gruppene på facebook.. Og sier; aldri mer! Om man trodde eBay var crap, er wish enda dårligere spør du meg! Anonymkode: c1ecd...607 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ebay bare med et annet navn. Anonymkode: 5b2f4...a85 Ebay er så mye mer enn billig dritt fra Asia Anonymkode: 1a838...67c 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #7 Skrevet 3. oktober 2017 Har handlet mye derfra, og er veldig fornøyd med alt utenom klær. Klær er i merkelige størrelser og dårlig stoff. Men har kjøpt katteleger, smykker, ørepynt, og ting til huset ellers, og vært fornøyd med alt annet enn klær! Anonymkode: d2c32...938
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2017 #8 Skrevet 3. oktober 2017 Veldig fornøyd. Men jeg kjøper bare smykker, litt sminke og småting. Klær vil jeg kjøpe i Norge fordi det er et helvette å drive å returnere å bytte til utlandet 😜 Anonymkode: 9b96f...293
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå