Gå til innhold

Når pleier folk å trene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå meldt meg inn på et treningssenter og er ganske nervøs for å dra dit. Høres sikkert helt blåst ut, men jeg sliter litt med sosial angst. Treningssenteret er åpent for alle, men det er i hovedsak studenter som er der. Noen tanker om når på dagen det er minst mennesker der? Tenker helga er ganske sikker, spesielt fredags- og lørsdagskvelden. Men i hverdagen? Har aldri vært der inne før heller, så jeg er ikke kjent og føler derfor at det er ekstra vanskelig å dra dit... 

Anonymkode: 40032...e3b

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Da jeg trente på SiT så var det minst folk der på morgenen på hverdager. Nesten ingen studenter som gidder å stå opp tidlig hvis det ikke er forelesning. 

Skrevet

Jeg er student så jeg har lagt treningen på de dagene jeg har korte dager med forelesninger. Blir vanligvis trening fra 12-14 på de dagene :) Jeg vet ikke helt hva som er vanlig, men om treningssenteret er på campus kan jeg tenke meg at det er mange som er der rett etter skolen.

Anonymkode: e0bd6...f68

Skrevet

Alltid. Fredag kveld og helg generelt har jeg opplevd som travle, det er jo da folk har tid😅 men hvis det er mange studenter der er det nok folk der nesten kontinuerlig. Når jeg trente på SiT var det alltid mange der på morgenen for å være ferdig før forelesning.. Jeg inkludert. Men generelt for treningssentre er vel at midt på dagen når "alle" er på jobb er det minst travelt. Fra 4 og utover er det fullt.

Anonymkode: 7d42a...81f

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alltid. Fredag kveld og helg generelt har jeg opplevd som travle, det er jo da folk har tid😅 men hvis det er mange studenter der er det nok folk der nesten kontinuerlig. Når jeg trente på SiT var det alltid mange der på morgenen for å være ferdig før forelesning.. Jeg inkludert. Men generelt for treningssentre er vel at midt på dagen når "alle" er på jobb er det minst travelt. Fra 4 og utover er det fullt.

Anonymkode: 7d42a...81f

Åå, jeg som trodde studentene brukte helgen sin på å dra hjem eller feste på kveldene...

Anonymkode: 40032...e3b

Skrevet

Min erfaring er at fredag / lørdag kveld er rolig, samt lørdag/søndag formiddag. Ellers er formiddagen alltid rolig, jo nærmere kveld jo mer mennesker.

Jeg forstår at det kan være vanskelig med sosialangst, men folk er opptatt med sitt og vil knapt legge merke til deg :)

Anonymkode: 83620...193

Skrevet

Mellom kl 11 og 13. Er mye folk fra kl 13.

Anonymkode: 96c1c...bbe

Skrevet

Trener 6.30 før jobb. Da er det stort sett kun meg der, max et par stykker til. Men dette er på et lite lokalt treningssenter da, ikke en kjede.

Anonymkode: 1524b...53d

Skrevet

Kommer an på. Da jeg trente i sentrum var det alltid aktivitet. Nå trener jeg på et annet senter og merker at morgen og formiddag er rolig. Bortsett fra når det er populære gruppetimer. Da kommer damene og henger rundt apparatene før timen begynner.

Men vil du ikke føle at du tiltrekker deg mer oppmerksomhet på et halvtomt senter enn på et med mer folk om det er det som er greia?

Anonymkode: d2efb...ceb

Skrevet

Jeg foretrekker å trene på morgenen/formiddagen i hverdager, da de fleste studenter enten er på skole eller sover ut. Vil si det er flest folk mellom 14-17 og 19-21, men jeg trener forsåvidt på et ganske populært senter. 

Skrevet

Tidlig lørdag og søndag morgen. Og ved ti-tiden på hverdager. Da er det best plas synes jeg. 

Anonymkode: deb89...957

Skrevet (endret)

Ville spurt en ansatt om når det er minst folk.

Og synes du det er flaut, ring å spør.

Endret av Forundret..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...